Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Fogadóiroda Tovább

Kredited: 0  |  Találati arányod: 0%

BF4 Őszi-Patch Tapasztalatok

Rövid hírek 2014. szeptember 30. Brozos 37 hozzászólás 5342 olvasás Címkék: Battlefield 4

BF4 Őszi-Patch Tapasztalatok

Battlefield 4 "őszi" Patch

Ím, megérkeztek a várva várt javítások, módossítások. Vagy még sem?

Kérlek Titeket osszátok meg velünk tapasztalataitokat ill. véleményeteket az új pecs-el kapcsolatban.
Lehet kép vagy videó is.

Jó Játékot, kevesebb bosszúságot :D

avatar #37
astrojoe 2015. augusztus 18. 10 hozzászólás 8953.
Válasz 1000MAGYAR #34. hozzászólására
Nekem a pingel van gondom,egyszerűen nem látszik emiatt állandóan kirúgnak az adminok,hol lehet ezt beállitani???:bocs:
Bocsi, ezt Pronyo hozzászólásához akartam írni.
Ez engem is bosszant, ha megölnek az rpg becsapódása előtt, akkor nem okoz sebzést a rakétám. Ezt direkt van így, vagy ez még egy megoldatlan hiba? A bf3-ban nem volt gond.
avatar #36
Üdv mindenkinek!!
Lenne egy olyan nagy problémám a patch-el, hogy amióta kijött a legújabb frissítés nem tudok játszani a játékkal mert
elkezdem frissíteni az origin elkezdi ellenőrizni a játékfájlokat és nem tudom hogy végez vele vagy nem de pár perc után kiír egy hibaüzenetet és ennyi. Már próbáltam úgy, hogy újratelepítem a játékot de úgyse sikerült ennél továbbjutnom. Valaki tud valamit segíteni? Vagy ötlet?
Előre is kösz mindent.
avatar #35
Pronyo 2014. október 27. 27 hozzászólás 5745.
És még egy észrevétel a csapatmunkához... amennyiben az ellen rpg-t lő (bármilyen rakétát) akkor az a hiba továbbra is megvan, hogy ha gyors vagy és a becsapódás előtt kilövöd a csávót akkor a rakétája dimenzióváltást hajt végre és nem okoz sérülést a kiszemelt célpontban (sajnos ez igaz az általad kilőtt rakétákra is)... lehet, hogy az így kilőtt rakétákkal majd a BF5-ben fogunk találkozni, amikor is majd véletlenszerűen megjelenek... akkor aztán lesz rakétaeső :xD:
Kiváncsi leszek, hogy az utolsó DLC (ami elvileg nyár végén jelent meg... jah mégsem...) mit fog javítani (elb..ni)... na jó csak vicceltem... nem érdekel...
avatar #34
1000MAGYAR 2014. október 14. 1 hozzászólás 19648.
Nekem a pingel van gondom,egyszerűen nem látszik emiatt állandóan kirúgnak az adminok,hol lehet ezt beállitani???:bocs:
avatar #33
Pronyo 2014. október 9. 27 hozzászólás 5745.
Válasz rodinhood #31. hozzászólására
Az én f..omat bekaphatja minden Medic és Sniper, akkor is csak az Enginert tolom. A RPG az arcba és nyan-nyanhatják a medic pakot. :vigyor:
Sajnos a "fejlesztők" erre is gondoltak és szigorúan a realítás talaján maradva a tapasztalatom alapján sajnos elég gyakran nem elég 1 rpg a drága gyalogos katona eliminálásához :(
Persze 1 engineer egyedül rpg-vel már nem képes elintézni egy harckocsit sem (eddig mintha ki lehetett volna nyirni egyedül is a tankot) és persze a kis aknát is sikerült legyengíteni...
avatar #32
GTX2018 2014. október 7. 43 hozzászólás 4565.
Nagggyon jóóó ez az ujj pecs!
avatar #31
rodinhood 2014. október 6. 6 hozzászólás 10554.
Az én f..omat bekaphatja minden Medic és Sniper, akkor is csak az Enginert tolom. A RPG az arcba és nyan-nyanhatják a medic pakot. :vigyor:
avatar #30
GYusza91 2014. október 4. 298 hozzászólás 1261.
Válasz DWYN #29. hozzászólására
Az assult fegyverekből istent csináltak (nyalják ki a nyan-nyanem), anagy kaliberű supportokból pedig gagyi nyan-nyant. Az M60 célzott lövéssel testre, kell 30 golyó, a medices nyan-nyan meg megfordul (lábánál a gyáva féregnek a gyógycsomag is) és lenyom 5-8 golyóval. Ez nonszensz. Ezt egy olyan majom csinálta, akinek medic a kedvenc kasztja.
Az XM25 olyan lassan tölt vissza, hogy hosszú percek kellene egy teljes feltöltéshez, tetősnipereké a világ, bravo, megint camper heaven-t csinálnak a játékból.
Szóval arra terelik a népet, hogy medic-kel játszon mindenki, de akkor ki fog lőszert dobni a nem létező engineer-eknek? Tehát tank brigád, sniper és medic.

FOS!
Látom csak jobb és jobb a játék :bocs:
avatar #29
DWYN 2014. október 4. 576 hozzászólás 682.
Az assult fegyverekből istent csináltak (nyalják ki a nyan-nyanem), anagy kaliberű supportokból pedig gagyi nyan-nyant. Az M60 célzott lövéssel testre, kell 30 golyó, a medices nyan-nyan meg megfordul (lábánál a gyáva féregnek a gyógycsomag is) és lenyom 5-8 golyóval. Ez nonszensz. Ezt egy olyan majom csinálta, akinek medic a kedvenc kasztja.
Az XM25 olyan lassan tölt vissza, hogy hosszú percek kellene egy teljes feltöltéshez, tetősnipereké a világ, bravo, megint camper heaven-t csinálnak a játékból.
Szóval arra terelik a népet, hogy medic-kel játszon mindenki, de akkor ki fog lőszert dobni a nem létező engineer-eknek? Tehát tank brigád, sniper és medic.

FOS!
avatar #28
Brozos 2014. október 4. 58 hozzászólás 3866.
Válasz Pronyo #26. hozzászólására
Egy kicsit jobban belemélyedve az új "javításba" már koránt sem annyira tetszik, mint elsőre...
1. A kanyarba lövés továbbra is nagyon megy, ergo a netkod még mindig egy kalap sz..r (esküszöm nem értem miért lehetetlen ezt megoldani... anno az americas army-ban nem volt ilyen gond, pedig az nem egy mai játék, a BF-el nem tudom mi volt régen a helyzet, mert csak a BF3 óta ismerkedem ezzel a világgal)!
2. Nem értem milyen értelmileg visszamaradott tanácsai alapján nyúlnak hozzá a fegyverek sebzéséhez, de eddig fegyvertől és kaszttól függetlenül 10-20 lövedék elég volt egy ember leküzdéséhez (mikor hogy sikerült a célzás)... na de most... az assault kaszt fegyverei irgalmatlanul erőssek lettek, ezekkel elég most már 5-7 lövedék (és nem hiszem hogy egyik pillanatról a másikra váltam volna pro játékossá), az engineer-ek fegyverei talán nem változak (ezt a kaszt elég ritkán játszom), de a support na az aztán fel lett javítva egy megrepedt vizipisztoly szintjére, most már 30-40 lövés alatt esélytelen leszedni vele bárkit is (ennél kevesebb lövedék eddig csak akkor volt elég ha késelési távolságból küldtem hátba).
A járművek sebzése még most is irreális... két lövés a harckocsiból jó eséllyel nem lesz elég egy gyalogos leküzdésére, a motorcsonakon lévő fegyver továbbra is egy vicc (3-4 másodperc folyamatos lövés kell egy gyalogos lelővéséhez, pedig ez a forgócsöves másodpercenként 100 lövést ad le... szóval a helikoptert előbb szedem szét vele, mint a gyalogost), stb...
És utoljára ami talán a legjobban idegesít, hogy a javítás óta olyan a katonám mozgása, mintha folyékony ragasztos iszapban kellene futnia... ráadásul eddig is képes volt ez az agyonképzett komandós katona egy nyamvadt újságpapírba is menthetetlenül beleakadni, de most már ott is ugrálnom kell, ahol semmi sincs... ezzel egyszerűen nem tudok kibékülni...

Bocs mindenkitől, de ez egy kicsit hosszú lett :)
Pronyoval teljes mértékben egyetértek.

1. DICE-nál sokat nézték a Wanted című filmet :)
2. ki kell szolgálni a K/D játékosokat, mert azok termelik a profitot. Azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy a Battlefield-ből kiveszik a járműveket, meg a CQ módot és csak Domination meg hasonlóak lesznek. Lásd Hardline. Én őszintén remélem, hogy egy másik (játékosbarát) kiadó kap az alkalmon és fejlesztenek egy olyan játékot ami méltó ehhez a stílusú játékhoz.
avatar #27
Mini-ME 2014. október 4. 50 hozzászólás 4195.
Válasz HanTingtoN #12. hozzászólására
SSD tulajok így fair a dolog valóban vicc miért nézzem én a monitort 3 percig habra mert másnak lassabb a gépe ez minden de nem fair hagyjuk már........ tegnap kb 3 percig néztük a monitort a csapattal mert mi már ott voltuk enemy sehol akkor ki issza meg a levét ennek azok akik törődtek vele hogy legyen normális vas amin lehet játszani na és akkor-most jön a válasz hogy nem mindenki teheti meg valóban ez így is is van de mikor bejelentenek egy játékot kb van egy éved rá hogy összehozz egy normális gépet vagy akár csak egy ssd t a régibe de nem szidjuk a játékot mert nyan-nyanr jah csak amikor megkérdezed mivel akar játszani elcsodálkozol ........... ebböl aztán jön hogy ez egy nyan-nyan game így úgy elmegyek csgozni valóban mert az elmegy még egy 5 éves konfigon is bőven.
Ha megdobsz egy SSD-vel akkor szerintem sem fer. Ha nem, akkor meg így jártál :)))))
avatar #26
Pronyo 2014. október 4. 27 hozzászólás 5745.
Egy kicsit jobban belemélyedve az új "javításba" már koránt sem annyira tetszik, mint elsőre...
1. A kanyarba lövés továbbra is nagyon megy, ergo a netkod még mindig egy kalap sz..r (esküszöm nem értem miért lehetetlen ezt megoldani... anno az americas army-ban nem volt ilyen gond, pedig az nem egy mai játék, a BF-el nem tudom mi volt régen a helyzet, mert csak a BF3 óta ismerkedem ezzel a világgal)!
2. Nem értem milyen értelmileg visszamaradott tanácsai alapján nyúlnak hozzá a fegyverek sebzéséhez, de eddig fegyvertől és kaszttól függetlenül 10-20 lövedék elég volt egy ember leküzdéséhez (mikor hogy sikerült a célzás)... na de most... az assault kaszt fegyverei irgalmatlanul erőssek lettek, ezekkel elég most már 5-7 lövedék (és nem hiszem hogy egyik pillanatról a másikra váltam volna pro játékossá), az engineer-ek fegyverei talán nem változak (ezt a kaszt elég ritkán játszom), de a support na az aztán fel lett javítva egy megrepedt vizipisztoly szintjére, most már 30-40 lövés alatt esélytelen leszedni vele bárkit is (ennél kevesebb lövedék eddig csak akkor volt elég ha késelési távolságból küldtem hátba).
A járművek sebzése még most is irreális... két lövés a harckocsiból jó eséllyel nem lesz elég egy gyalogos leküzdésére, a motorcsonakon lévő fegyver továbbra is egy vicc (3-4 másodperc folyamatos lövés kell egy gyalogos lelővéséhez, pedig ez a forgócsöves másodpercenként 100 lövést ad le... szóval a helikoptert előbb szedem szét vele, mint a gyalogost), stb...
És utoljára ami talán a legjobban idegesít, hogy a javítás óta olyan a katonám mozgása, mintha folyékony ragasztos iszapban kellene futnia... ráadásul eddig is képes volt ez az agyonképzett komandós katona egy nyamvadt újságpapírba is menthetetlenül beleakadni, de most már ott is ugrálnom kell, ahol semmi sincs... ezzel egyszerűen nem tudok kibékülni...

Bocs mindenkitől, de ez egy kicsit hosszú lett :)
avatar #25
csaszix 2014. október 4. 477 hozzászólás 811.
A kedvenc bugom.
BF4 BUG 1#
avatar #24
-Macii- 2014. október 3. 1 hozzászólás 22178.
Részemről 'ondedice' -al értek egyet, visszafejlődés minden téren. Pl. "a fal mögül kilógni látszó katona, de sebezni mégse tudod de ő leszed egy skulóval textbugot" című történetet még mindig sikerült megoldani, hasonló még a rácsos lépcső szitu; nekem 5 centiről M60 fél tár, ellenek ~10 skuló vagy egyből kokis. Kivétel talán a HUD. Kezd el-COD-osodni a széria sajnos :szomoru: Ezek után meg sem merem kérdezni milyen majmok tesztelnek CTE-n ha ilyen változtatásokat javasoltak...
avatar #23
onedice 2014. október 2. 214 hozzászólás 1640.
Nem is tudom ... nem akarok messze menő következtetéseket levonni de egyenlőre úgy tűnik nekem hogy adtak a nyan-nyannak egy pofont. Van mikor adja van mikor nem, de nem úgy mint eddig hogy felmentél egy szerverre és az ég világon semmi nem jött össze majd egy másik szerveren te voltál a hero. Most vagy két lövéssel ölsz vagy tárat kell cserélned hogy ne végezz fél munkát. Korlát ugyan úgy megfogja a lövedékeket holott csak 3 csőből van az egész, természetesen csak te felőled. Járműveket annyira nem próbáltam még csak egy kört mentem Golmudon. Helibe ugyan úgy nem elég egy lövés a tank lövegével ... vicc. Ami jó hogy a menüben részletesebb beállítási lehetőségeket kaptunk pl: minimap. DE! Én úgy érzem megint nem azt "javitották" ami igazán fontos lett volna pl: bunysnipers, Jackot megszégyenítő táncosok akik kikerülnek minden golyót ... na de majd meglátjuk ...
avatar #22
HanTingtoN 2014. október 2. 231 hozzászólás 1551.
Válasz Brozos #21. hozzászólására
HanTingtoN szerintem valamit félreértettél... 5 lövés fejre! és nincs esélyed kijönni a tré szituból :mosoly:
Azzal, hogy ace 23 meg a többi assault fegyvert meghagyták, vagy még feljavították, csak azt érik, el, hogy jó kis Battlecod-játékot csinálnak. Egyre többen csak Medic-et hoznak conquest-re, engi egyre kevesebb, mert a K/D a lényeg...
Remélem a srácok tesznek egy 180°-os fordulatot, és a következő BF-nél(nem Hardline) tojnak a trendre és inkább a játékra koncentrálnak.
Brozos akkor te keveset bfezel mivel ha fent vagy publni én bizony nincs jó csapatod nincs csapatmunka akkor minek hozzak engit supportot minek ha nincs értelme akkor medic azt agggyy neki de ha van csapat akkor van más is ez nem a gyártó hibája hanem annak tudhato be hogy a Cod egy kalap nyan-nyan és átjöttek a csapatmunkára képtelen statnyan-nyan kiss nyan-nyank ez a baj.

5 lövés fejre és semmi akkor nem tudom mivel nyomod engem konkréten sokszor lőnek hátba megfordulok lövök fej és kész és kis is jöttem a tré szituból

ez a Bf most már nem rosz mondjuk nekem eddig se volt vele bajom nem a világ vége de lehet vele jókat lőni

avatar #21
Brozos 2014. október 2. 58 hozzászólás 3866.
Válasz HanTingtoN #20. hozzászólására
Ne viccelj miért de hogy is nem akartalak ezzel megbántani de igen amit írtál hogy szerinted így fair ezzel nem értek egyet és csak leírtam hogy miért hogy volt mindenkinek ideje felkészülni a játékra ennyi .
Szóval bocs ha magadra vetted de felháborítónak tartom hogy ott nézem a kezdőképernyőt x ideig mert más nem töltött be.

Game személy szerint nekem adja ak 12 aek ace23 al nyomom de a support fegyok mocsok erősek lettek annyit vettem észre ahogy írta is a Brozos hogy ha fejre lösz valóban van esély kijönni egy tréé szituból
HanTingtoN szerintem valamit félreértettél... 5 lövés fejre! és nincs esélyed kijönni a tré szituból :mosoly:
Azzal, hogy ace 23 meg a többi assault fegyvert meghagyták, vagy még feljavították, csak azt érik, el, hogy jó kis Battlecod-játékot csinálnak. Egyre többen csak Medic-et hoznak conquest-re, engi egyre kevesebb, mert a K/D a lényeg...
Remélem a srácok tesznek egy 180°-os fordulatot, és a következő BF-nél(nem Hardline) tojnak a trendre és inkább a játékra koncentrálnak.
avatar #20
HanTingtoN 2014. október 2. 231 hozzászólás 1551.
Válasz Woody320 #18. hozzászólására
Érdekes én nem tapasztaltam ennyire extrém dolgokat,hogy a hitreg szerint 15 töltény kéne az emberbe vagy hasonlók...
Amúgy még az is nagyon jó hogy a minimapot tudod állítani mekkora legyen én pl egyből feltoltam 150%-ra és 55% körüli átlátszóságra így már tényleg jól látni mindent.
Hanti úgy írsz mintha személyesen téged vettelek volna célba...ez milyen duma már hogy volt egy évem rá hogy vegyek ssd-t....
Először is sose volt és nem is láttam semmi értelmét az ssd-nek az meg ne az én hibám legyen már hogy a játék így tölt be, amikor kieg pályák normálisan betöltenek az alap mapoknál meg percekig tökölés van...
Szóval egy játék miatt továbbra sem fogok ssd-t venni,mivel egyszerűen drágának tartom őket és nélküle is lehet élni...akkor inkább egy jobb videókártyára költöm azt a pénzt.
Ne viccelj miért de hogy is nem akartalak ezzel megbántani de igen amit írtál hogy szerinted így fair ezzel nem értek egyet és csak leírtam hogy miért hogy volt mindenkinek ideje felkészülni a játékra ennyi .
Szóval bocs ha magadra vetted de felháborítónak tartom hogy ott nézem a kezdőképernyőt x ideig mert más nem töltött be.

Game személy szerint nekem adja ak 12 aek ace23 al nyomom de a support fegyok mocsok erősek lettek annyit vettem észre ahogy írta is a Brozos hogy ha fejre lösz valóban van esély kijönni egy tréé szituból
avatar #19
rodinhood 2014. október 2. 6 hozzászólás 10554.
Még azt vettem észre, h eddig 3 db M2 slam elég volt egy tankra, most 82%-ra veszi le csak.
avatar #18
Woody320 2014. október 2. 169 hozzászólás 1956.
Érdekes én nem tapasztaltam ennyire extrém dolgokat,hogy a hitreg szerint 15 töltény kéne az emberbe vagy hasonlók...
Amúgy még az is nagyon jó hogy a minimapot tudod állítani mekkora legyen én pl egyből feltoltam 150%-ra és 55% körüli átlátszóságra így már tényleg jól látni mindent.
Hanti úgy írsz mintha személyesen téged vettelek volna célba...ez milyen duma már hogy volt egy évem rá hogy vegyek ssd-t....
Először is sose volt és nem is láttam semmi értelmét az ssd-nek az meg ne az én hibám legyen már hogy a játék így tölt be, amikor kieg pályák normálisan betöltenek az alap mapoknál meg percekig tökölés van...
Szóval egy játék miatt továbbra sem fogok ssd-t venni,mivel egyszerűen drágának tartom őket és nélküle is lehet élni...akkor inkább egy jobb videókártyára költöm azt a pénzt.
avatar #17
Bluuzia 2014. október 1. 157 hozzászólás 2068.
Operation Locker conquest - supporttal kritikán aluli hitreg.
Komolyan nem hittem el ami történt. Tény, hogy nem vagyok egy mesterlövész, de azért a fegyver előtt 1 méterre álló ellenséget 1/2 tárral (kb. 30 töltény) sikerült kivégeznem.
Bekaphatják!
avatar #16
DrReBoot 2014. október 1. 37 hozzászólás 4897.
Válasz keresztapu #6. hozzászólására
Nekem adja egyenlőre :) De megvárom mit mond a Beretta :)
http://bash.hu/14617 :mosoly:

Egyébként a véleményem annyi, hogy ezért a minőségért továbbra se fogom megvenni a prémiumot. Ja és kb. most néz ki úgy a játék, ahogy egy évvel ezelőtt kellett volna, amikor kiadták.
avatar #15
Bluuzia 2014. október 1. 157 hozzászólás 2068.
Válasz Brozos #14. hozzászólására
... ha valaki rákukkant a hivatalos fórumra akkor talál jóóó pár topic-ot azzal kapcsolatban, hogy hogy adja a játék. Sokak arra panaszkodnak, hogy több golyó - sőt- egy tár kell valakibe hogy, meghalljon. Mások pedig pont, hogy gyorsabban tudnak ölni, meg fejre kell célozni stb. A hivatalos patch leírás szerint növelték a halálhoz szükséges golyók számát, de csak leheletnyit. Több kört játszottam és érdekes megfigyelést tettem, valamikor adja, nagyon, de máskor tényleg kb 15-20!!! golyó kell a hitreg szerint. Valami lesz ott ami nem úgy működik ahogy kellene, csak nem tudtam még megfigyelni, hogy mi befolyásolhatja ezt. + 5! golyó fejbe(hitreg szerint) és nem hal meg, szerintem nem egészséges :mosoly: ++ 0% bug +++ fal mögött még mindig nem biztonságos :vigyor: Azért vannak pozitívumok is... csak, hát a lényeg....
Ezt eddig Golmudon tapasztaltam (TDM). Mondjuk kb. 4 kört mentem, lehet, hogy máshol is volt ilyen, de ott nagyon feltűnő volt.
avatar #14
Brozos 2014. október 1. 58 hozzászólás 3866.
... ha valaki rákukkant a hivatalos fórumra akkor talál jóóó pár topic-ot azzal kapcsolatban, hogy hogy adja a játék. Sokak arra panaszkodnak, hogy több golyó - sőt- egy tár kell valakibe hogy, meghalljon. Mások pedig pont, hogy gyorsabban tudnak ölni, meg fejre kell célozni stb. A hivatalos patch leírás szerint növelték a halálhoz szükséges golyók számát, de csak leheletnyit. Több kört játszottam és érdekes megfigyelést tettem, valamikor adja, nagyon, de máskor tényleg kb 15-20!!! golyó kell a hitreg szerint. Valami lesz ott ami nem úgy működik ahogy kellene, csak nem tudtam még megfigyelni, hogy mi befolyásolhatja ezt. + 5! golyó fejbe(hitreg szerint) és nem hal meg, szerintem nem egészséges :mosoly: ++ 0% bug +++ fal mögött még mindig nem biztonságos :vigyor: Azért vannak pozitívumok is... csak, hát a lényeg....
avatar #13
Bluuzia 2014. október 1. 157 hozzászólás 2068.
Valóban mintha kicsit jobban adná (eddig kivétel a Golmud Railway).
Viszont olyan, mintha valaki húzna visszafelé. Olyan lassan futok 33-as pinggel, hogy a levegőben szálló pernyék leelőznek. Ha ezen túllépek, egész élvezetes.
Az ellenfelek jelölése jobban tetszik vagy öregszem és ezt jobban látom.
Egy dolgot azért meghagytak, választhatok: vagy játszom vagy nem. :mosoly:

Nyomjuk tovább!
avatar #12
HanTingtoN 2014. október 1. 231 hozzászólás 1551.
Válasz Woody320 #8. hozzászólására
Nekem eddig bejön.
Jobban adja,kevesebb sarok mögötti halál,az újítások mint pl elhalványuló ikonok meg hitmarker újítások hasznosak és nekem tetszenek.
Végre az RGO impact használhatatlan!!(csak 1 van nálad és az is gyengébb lett)
Én is tapasztaltam olyan laggot mint mikor megy a feltöltés és nagy pinged...de eddig csak 1 szerveren és ott is csak a china rising pályákon...ami érdekes.Bár még messze nem toltam minden pályán.
Ami engem nem érint de mindenki szidja az az összevárós Ready-zős dolog...na most alap pályákon rám és hasonló sorsú társaimra kell várnotok kedves SSD tulajok...de hát ez van így fair a dolog :D Legalább rushba nem lesz olyan hogy mire belépek 2 m-com már robbantva...
Jobb lett az is hogy gyalogosan az irányváltás és az elindulás pörgősebb,közvetlenebb.
A Red Dot-ok változása is jó hogy nem mozog teljesen a fegyverrel,így jobban célon tudod tartani.
Ami még nagyon jó az a supression érzés hogy jobban rázkódik a kép ha lőnek rád hátulról oldalról...nem pedig csak eltűnik a HP mint eddig inkább kicsit bf3as lett így...már mentett meg tegnap is ez az újítás.
A classic mód kifejezetten poén,mivel nincs 3d spot meg javítás,gyógyulás...kicsit HC-s és tök másképp mozogsz miatta mert nem kell attól félned hogy 300m-ről kilőnek...mert spottolva vagy.(tudom hc-ben is ilyen de azt nem szoktam tolni,mert nem jött be)
Összességében tehát pozitív,bár nem világmegváltás...és ennek nem majdnem egy évvel megjelenés után kellett volna jönnie,hanem mondjuk 1 hónappal utána...és akkor már sokkal előrébb lennénk.
Így viszont reméljük ha lesz egy következő rendes BF rész valaha akkor majd ennek hibáiból tanulva inkább fél évvel később adják ki,de tökéletesen.
Ja igen...nekem semmi kilépős,lefagyós,pb hibás dolog nincs.Iigaz nálam ezek sosem voltak jellemzőek,csak kb megjelenés utáni 3 hónapon keresztül.
Meg ha esetleg lenne olyan cikk itt az oldalon,ami részletesen közli magyarul a javításokat változásokat annak szerintem sokan örülnénk,mert pl fegyverekről én sem tudok semmit.
SSD tulajok így fair a dolog valóban vicc miért nézzem én a monitort 3 percig habra mert másnak lassabb a gépe ez minden de nem fair hagyjuk már........ tegnap kb 3 percig néztük a monitort a csapattal mert mi már ott voltuk enemy sehol akkor ki issza meg a levét ennek azok akik törődtek vele hogy legyen normális vas amin lehet játszani na és akkor-most jön a válasz hogy nem mindenki teheti meg valóban ez így is is van de mikor bejelentenek egy játékot kb van egy éved rá hogy összehozz egy normális gépet vagy akár csak egy ssd t a régibe de nem szidjuk a játékot mert nyan-nyanr jah csak amikor megkérdezed mivel akar játszani elcsodálkozol ........... ebböl aztán jön hogy ez egy nyan-nyan game így úgy elmegyek csgozni valóban mert az elmegy még egy 5 éves konfigon is bőven.
avatar #11
IAMCOCONUT 2014. október 1. 795 hozzászólás 472.
Pörgősebb lett a game, kicsit COD feeling, ez a rohangálás főleg domination pályákon.
A sniper-ek erősebbek lettek, és nehezebb őket észre venni.
Hitbox jelzés érdekes, a fegyverek sebzése is változott.
Supress, mintha nem lenne, legalább is az ellenfélnél.
Spot-olás, jobban tetszett a patch előtti verzió.
Első próbára kb ennyi.
Ad rá a tartalékot!!!!
avatar #10
rodinhood 2014. október 1. 6 hozzászólás 10554.
Nekem is jó tapasztalataim vannak. Végre Tankból gunnerként is ki lehet szedni az embereket, jó hogy kisebbek az ikonok a minimapon, az sem rossz, h látod orvosként, h érdemes-e defizned. Még mindig előfordul, h fedezék mögött is kiszednek néha. Amit nem értek, h az ellenség feje fölött mi az a kis pajzs ikon.
avatar #9
Pronyo 2014. október 1. 27 hozzászólás 5745.
Eddig szimpatikusak a változtatások. Amit eddig észrevettem, hogy a Rush pályákon áthelyezésre kerültek az M-COM pontok (na ezt nem volt nehéz észrevenni) és áthelyezték az indulási pontokat, illetve ebből a játékmodból kivették a helikoptert és kikapcsolták a lifteket... ezzel hatékonyan sikerült megszüntetni a rendkívűl idegesítő tetőkön való kempeléseket. Már csak ezért is kapnak tőlem egy nagy piros pontot (bár néhány pályán a heli hiánya miatt igen nehéz helyzetbe kerültek a támadok)!
A netkód mintha javult volna, kevesebb alkalommal lőnek ki kanyarban, fedezék mögött, de itt még lenne hova fejlődni.
Fekete pont jár viszont azért, hogy a 0-ás health ismét visszajött (érdekes, hogy kijavították ezt, és aztán jön egy új javítás ami visszahozza).
Nálam fagyás nem volt, lag is csak akkor, ha egy játékos magas ping-el feljött.
Ma még ha lesz időm, megnézem a többi játékmódot is (hátha abban is lett pár változtatás).
Összeségében jónak tűnik, de mint írták páran, ezt majd egy évvel ezelőtt kellett volna... Remélem a következő BF már jól meg lesz csinálva!
avatar #8
Woody320 2014. október 1. 169 hozzászólás 1956.
Nekem eddig bejön.
Jobban adja,kevesebb sarok mögötti halál,az újítások mint pl elhalványuló ikonok meg hitmarker újítások hasznosak és nekem tetszenek.
Végre az RGO impact használhatatlan!!(csak 1 van nálad és az is gyengébb lett)
Én is tapasztaltam olyan laggot mint mikor megy a feltöltés és nagy pinged...de eddig csak 1 szerveren és ott is csak a china rising pályákon...ami érdekes.Bár még messze nem toltam minden pályán.
Ami engem nem érint de mindenki szidja az az összevárós Ready-zős dolog...na most alap pályákon rám és hasonló sorsú társaimra kell várnotok kedves SSD tulajok...de hát ez van így fair a dolog :D Legalább rushba nem lesz olyan hogy mire belépek 2 m-com már robbantva...
Jobb lett az is hogy gyalogosan az irányváltás és az elindulás pörgősebb,közvetlenebb.
A Red Dot-ok változása is jó hogy nem mozog teljesen a fegyverrel,így jobban célon tudod tartani.
Ami még nagyon jó az a supression érzés hogy jobban rázkódik a kép ha lőnek rád hátulról oldalról...nem pedig csak eltűnik a HP mint eddig inkább kicsit bf3as lett így...már mentett meg tegnap is ez az újítás.
A classic mód kifejezetten poén,mivel nincs 3d spot meg javítás,gyógyulás...kicsit HC-s és tök másképp mozogsz miatta mert nem kell attól félned hogy 300m-ről kilőnek...mert spottolva vagy.(tudom hc-ben is ilyen de azt nem szoktam tolni,mert nem jött be)
Összességében tehát pozitív,bár nem világmegváltás...és ennek nem majdnem egy évvel megjelenés után kellett volna jönnie,hanem mondjuk 1 hónappal utána...és akkor már sokkal előrébb lennénk.
Így viszont reméljük ha lesz egy következő rendes BF rész valaha akkor majd ennek hibáiból tanulva inkább fél évvel később adják ki,de tökéletesen.
Ja igen...nekem semmi kilépős,lefagyós,pb hibás dolog nincs.Iigaz nálam ezek sosem voltak jellemzőek,csak kb megjelenés utáni 3 hónapon keresztül.
Meg ha esetleg lenne olyan cikk itt az oldalon,ami részletesen közli magyarul a javításokat változásokat annak szerintem sokan örülnénk,mert pl fegyverekről én sem tudok semmit.
avatar #7
EnforcerHUN 2014. szeptember 30. 457 hozzászólás 856.
Eddig: pb hibával és óriási akadozásokkal találkoztam, játszunk még egy kicsit, meglátjuk mi lesz.:siros:
avatar #6
keresztapu 2014. szeptember 30. 196 hozzászólás 1750.
Nekem adja egyenlőre :) De megvárom mit mond a Beretta :)
avatar #5
HunDrag 2014. szeptember 30. 152 hozzászólás 2114.
Én már kiprobáltam a teszt szervereken,és ugyanazok a hibák vannak mint ott, laggol akad mikro laggok 88 fps-nél akad a játék, hihetetlen lövések ,meg miegymás.Azt nem értem ha teszt szervereken produkálta ugyan ezt mint itt akkor miért adták ki ?:siros:
avatar #4
HanTingtoN 2014. szeptember 30. 231 hozzászólás 1551.
Jobb lett szerintem.... ellenkezöleg szerintem kevesebb kell néha löttem olyanokat hogy magam sem hittem el:vigyor:
avatar #3
Brozos 2014. szeptember 30. 58 hozzászólás 3866.
Battlelog-al van valami, gyakran csak homokórázik. Már kint is van hogy holnap frissítik.
avatar #2
csaszix 2014. szeptember 30. 477 hozzászólás 811.
A netkód valamivel jobb lett viszont én még egy kört nem tudtam befejezni mert kb. a felénél a BF4 működése leáll.
avatar #1
Brozos 2014. szeptember 30. 58 hozzászólás 3866.
Gyengítettek a fegyvereken vagy csak nálam kell több ólom az emberekbe? :mosoly: