Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Fogadóiroda Tovább

Kredited: 0  |  Találati arányod: 0%

Hirdetés

BF3: BattleLaunch, a megváltás

Rövid hírek 2011. november 21. SIN 27 hozzászólás 1730 olvasás Címkék: Windows Firefox Chrome böngésző fejlesztés EA games csoda stat ingyenes DICE Battlefield Battlefield 3 Battlelog

BF3: BattleLaunch, a megváltás

BattleLaunch!

A BattleLaunch fő képernyője

Eleged van már abból, hogy akadozik a játék, mert sok memóriát eszik a böngésződ? Itt van végre a megoldás HyperZ billentyűzetéből! A programot folyamatosan fejleszti és lassan feleslegessé válik a macerás BattleLog használata.

Kisebb teljesítményű gép tulajdonosainak erősen ajánlott!

http://bitspawn.com/battlelaunch

avatar #27
SIN 2011. november 22. 1555 hozzászólás 206.
Válasz KristofER20 #26. hozzászólására
Még mindíg jobban érezném magam, ha saját kulcsal titkosítana, mert azt egy fokkal nehezebb megszerezni, mint a mostanit.
.NET reflector, egy programozási kézikönyv és beleírod magadnak. :D

VB .NET-el elvagyok. :) Annyira nem bonyolult.

Illetve a másik, h nem jegyezteted meg vele a pass-t. Nos azért nem hiszem el azt, hogy a .NET 4 lezabálna alapjáraton 500 megát, amit nekem a firefox battlelog nélkül is képes elérni.
avatar #26
KristofER20 2011. november 22. 291 hozzászólás 1224.
Válasz Rhyn #25. hozzászólására
Nem értek egyet, mivel a program maga nem használja a jelszavad csak továbbküldi ezért nem elég a hash-t tárolni, hanem muszáj az eredeti stringet elraknia. Ha ezt a stringet egy olyan kulccsal titkosítaná, ami a programból utólag kinyerhető, az csak hamis biztonságérzetet nyújtana. Ha valaki hozzáfér az appdata könyvtáradhoz, akkor a programot is meg tudja szerezni, hogy kinyerje belőle a kulcsot.

A biztonságos megoldás az lenne, ha magához a programhoz is tartozna egy mesterjelszó aminek csak a hash-át tárolná el és ezzel a jelszóval titkosítaná az EA-s jelszavadat. Mint ahogy pl. firefoxban/chromeban is működik (ha bekapcsolod).

Na de kicsit elkalandoztam, maga a program ilyen szempontból szerintem biztonságos, nem fogja ellopni a jelszavaidat. Ahogy a fejlesztő is írja a program oldalán, meg tudsz bizonyosodni róla, hogy mit csinál a program, ha nem bízol benne: "I’m getting a bit tired of explaining to people that everyone can inspect the source code trough .NET Reflector, monitor network behavior trough Wireshark and inspecting the process itself with Process Monitor."
Még mindíg jobban érezném magam, ha saját kulcsal titkosítana, mert azt egy fokkal nehezebb megszerezni, mint a mostanit.
avatar #25
Rhyn 2011. november 22. 164 hozzászólás 1893.
Válasz KristofER20 #14. hozzászólására
Érdekes például hogy a jelszavadat titkosítatlanul tárolja, ha bárki vagy bármi hozzáfér ehhez a mappához, akkor már mehetsz is a levesbe.

C:\Users\\AppData\Roaming\BitSpawn\BattleLaunch\UserInfo.xml

Ez kb programozás általános iskola, első osztály, első órai tananyag. [img]http://static.ogc.hu/images/smiley/xd.png" alt=""> Személyes adatokat, jelszavakat, titkosítatlanul nem tárolunk, főleg nem xml-ben. Még az ősidőkben így loptak Steam felhasználókat, mert a program a gépen tárolta a bejelentkezési adatokat, a sok marharépa meg előszeretettel osztott meg mindent, DC-n.

Nem értek egyet, mivel a program maga nem használja a jelszavad csak továbbküldi ezért nem elég a hash-t tárolni, hanem muszáj az eredeti stringet elraknia. Ha ezt a stringet egy olyan kulccsal titkosítaná, ami a programból utólag kinyerhető, az csak hamis biztonságérzetet nyújtana. Ha valaki hozzáfér az appdata könyvtáradhoz, akkor a programot is meg tudja szerezni, hogy kinyerje belőle a kulcsot.

A biztonságos megoldás az lenne, ha magához a programhoz is tartozna egy mesterjelszó aminek csak a hash-át tárolná el és ezzel a jelszóval titkosítaná az EA-s jelszavadat. Mint ahogy pl. firefoxban/chromeban is működik (ha bekapcsolod).

Na de kicsit elkalandoztam, maga a program ilyen szempontból szerintem biztonságos, nem fogja ellopni a jelszavaidat. Ahogy a fejlesztő is írja a program oldalán, meg tudsz bizonyosodni róla, hogy mit csinál a program, ha nem bízol benne: "I’m getting a bit tired of explaining to people that everyone can inspect the source code trough .NET Reflector, monitor network behavior trough Wireshark and inspecting the process itself with Process Monitor."
avatar #24
yodamester10 2011. november 22. 63 hozzászólás 3503.
A béta simán ment ultrán full hd-ban,a bc2 is maxon megy.Csak azért kérdezem,mert nem akarok csalódni,hogy megveszem aztán akad a játék.Amúgy köszi a válaszokat.A gépet direkt nem irom le,maradjunk annyiban,hogy erős.
avatar #23
xxKakaduxx 2011. november 22. 32 hozzászólás 4972.
Válasz yodamester10 #20. hozzászólására
Én most tervezem megvenni,csak a bétát próbáltam jelenleg meg a bc2 vel nyomom.A kérdésem az,hogy erős gépen is akadozhat?Köszi a választ!
Attól függ, hogy mit takar az erős gép, de ahogy hello_kitty is írta, hogy a BC2-es konfig bőven elég. Én még azt mondanám, hogy sokkal kevesebb kell a BF3-nak, de ez csak személyes vélemény. Nálam jbban fut, több fps-el a BF3, mint a BC2.
avatar #22
KristofER20 2011. november 21. 291 hozzászólás 1224.
Válasz shaddam #19. hozzászólására
Kicsit gáz hogy 2011-ben a felhasználónak kell programot gányolni a játékhoz mert az AAA játék fejlesztőcsapata nem képes rá.
Mire nem képes? Ez ugyan azt tudja mint a Battlelog, csak éppen böngésző nélkül. A story úgy szól hogy "használd ezt, ha gondot jelent egy böngésző futtatása". Csak az emberek éppen elfelejtik, hogy attól hogy ez a program csak pár MB-ot foglal a gépen, a háttérben futó .NET keretrendszer még éppen fogyaszthat sokat is. A másik meg hogy ahol gondot jelent egy Chrome tab, vagy Internet explorer, ott már régen gond van.

U.I.: A jelszavas dolgon kívül van még 1-2 szarvashiba, de az autentikáció az EA szerverein (Battlelog oldalon) keresztül történik, tehát ilyen szempontból biztonságos.
avatar #21
hello_kitty 2011. november 21. 1091 hozzászólás 307.
Válasz yodamester10 #20. hozzászólására
Én most tervezem megvenni,csak a bétát próbáltam jelenleg meg a bc2 vel nyomom.A kérdésem az,hogy erős gépen is akadozhat?Köszi a választ!
Amin a BC2 elment, azon a BF3 is elfog :)
- Önben testet ölt az erőszakra való hajlam... - Higgye el nem vagyok őrült, a világ az amivel baj van...
avatar #20
yodamester10 2011. november 21. 63 hozzászólás 3503.
Én most tervezem megvenni,csak a bétát próbáltam jelenleg meg a bc2 vel nyomom.A kérdésem az,hogy erős gépen is akadozhat?Köszi a választ!
avatar #19
shaddam 2011. november 21. 521 hozzászólás 716.
Kicsit gáz hogy 2011-ben a felhasználónak kell programot gányolni a játékhoz mert az AAA játék fejlesztőcsapata nem képes rá.
"I used to play cod, untill I took Battlefield to the knee" hasonló agymenéseket csiripelek @Szondikapitany
avatar #18
Nyxon 2011. november 21. 32 hozzászólás 4938.
Inkább maradok a Battlelognál és laggolok kicsit gémen, minthogy véletlenül valami ismeretlen program miatt ússzon a BF3-mom... Majd ha a Origin kijelenti, hogy biztonságos akkor majd esetleg kipróbálom
avatar #17
qpac 2011. november 21. 149 hozzászólás 2024.
Válasz KristofER20 #14. hozzászólására
Érdekes például hogy a jelszavadat titkosítatlanul tárolja, ha bárki vagy bármi hozzáfér ehhez a mappához, akkor már mehetsz is a levesbe.

C:\Users\\AppData\Roaming\BitSpawn\BattleLaunch\UserInfo.xml

Ez kb programozás általános iskola, első osztály, első órai tananyag. [img]http://static.ogc.hu/images/smiley/xd.png" alt=""> Személyes adatokat, jelszavakat, titkosítatlanul nem tárolunk, főleg nem xml-ben. Még az ősidőkben így loptak Steam felhasználókat, mert a program a gépen tárolta a bejelentkezési adatokat, a sok marharépa meg előszeretettel osztott meg mindent, DC-n.

Azért remélem szólnak a fejlesztőnek, hogy javítsa ki, mert így talán értelmesen lehetne használni a játékot.
avatar #16
haxeseN 2011. november 21. 8 hozzászólás 9029.
Persze az is benne van, hogy teljesen jóindulatból egy srác megírta a programot, minden rossz szándék nélkül, de az ördög nem alszik...
avatar #15
haxeseN 2011. november 21. 8 hozzászólás 9029.
Válasz KristofER20 #14. hozzászólására
Érdekes például hogy a jelszavadat titkosítatlanul tárolja, ha bárki vagy bármi hozzáfér ehhez a mappához, akkor már mehetsz is a levesbe.

C:\Users\\AppData\Roaming\BitSpawn\BattleLaunch\UserInfo.xml

Ez kb programozás általános iskola, első osztály, első órai tananyag. [img]http://static.ogc.hu/images/smiley/xd.png" alt=""> Személyes adatokat, jelszavakat, titkosítatlanul nem tárolunk, főleg nem xml-ben. Még az ősidőkben így loptak Steam felhasználókat, mert a program a gépen tárolta a bejelentkezési adatokat, a sok marharépa meg előszeretettel osztott meg mindent, DC-n.

Köszönöm még egyszer a segítséget, illetve hogy utána jártál. Grafikusként nem vagyok annyira otthon a programozásban, viszont azt már én is megtanultam, hogy ész nélkül nem érdemes minden barkács programnak megadni a felhasználói adatokat.
Szerintem amég az EA-tól nem kap a program valami minősítést, igazolást a biztonságra, csak saját felelősségre érdemes feltelepíteni.
avatar #14
KristofER20 2011. november 21. 291 hozzászólás 1224.
Válasz haxeseN #12. hozzászólására
Igen, erre gondoltam én is. Köszönöm a választ, akkor nem csak nekem vannak kételyeim.
Maradok egyenlőre a "jó","öreg" Battlelognál.
Érdekes például hogy a jelszavadat titkosítatlanul tárolja, ha bárki vagy bármi hozzáfér ehhez a mappához, akkor már mehetsz is a levesbe.

C:\Users\\AppData\Roaming\BitSpawn\BattleLaunch\UserInfo.xml

Ez kb programozás általános iskola, első osztály, első órai tananyag. [img]http://static.ogc.hu/images/smiley/xd.png" alt=""> Személyes adatokat, jelszavakat, titkosítatlanul nem tárolunk, főleg nem xml-ben. Még az ősidőkben így loptak Steam felhasználókat, mert a program a gépen tárolta a bejelentkezési adatokat, a sok marharépa meg előszeretettel osztott meg mindent, DC-n.

avatar #13
zsolte93 2011. november 21. 3 hozzászólás 13277.
nemértem mi értelme ennek .. nemkell a battlelogba belépve maradni elinditasz egy map -ot utána vársz kicsit és bezárod a netet és a tálcán ott marad a bf3 ikon arra rámész és kész. énis így szoktam.
avatar #12
haxeseN 2011. november 21. 8 hozzászólás 9029.
Válasz KristofER20 #11. hozzászólására
Hát annyira biztonságos, amennyira a fejlesztő akarta hogy az legyen, ha úgy akarta hogy először ő kapja meg a jelszavad, majd onnan tovább, akkor meg lesz neki, ha nem akkor nem.
Igen, erre gondoltam én is. Köszönöm a választ, akkor nem csak nekem vannak kételyeim.
Maradok egyenlőre a "jó","öreg" Battlelognál.
avatar #11
KristofER20 2011. november 21. 291 hozzászólás 1224.
Válasz haxeseN #9. hozzászólására
Sziasztok!

Ígéretesnek tűnik a program, viszont nem mertem kipróbálni mert kéri a battlelog felhasználónév+jelszót.
Mennyire mondható biztonságosnak? Nem élnek vissza vele?
Bocs a hülye kérdésért, csak nem szeretném ha felhasználná valaki az accountom.
Hát annyira biztonságos, amennyira a fejlesztő akarta hogy az legyen, ha úgy akarta hogy először ő kapja meg a jelszavad, majd onnan tovább, akkor meg lesz neki, ha nem akkor nem.
avatar #10
McDogless 2011. november 21. 95 hozzászólás 2759.
Jajj de jó, kell hozzá .Net 4.0 ami megint elindít a háttérbe 3 folyamatot és megint ugyan ott vagyunk. trolol
avatar #9
haxeseN 2011. november 21. 8 hozzászólás 9029.
Sziasztok!

Ígéretesnek tűnik a program, viszont nem mertem kipróbálni mert kéri a battlelog felhasználónév+jelszót.
Mennyire mondható biztonságosnak? Nem élnek vissza vele?
Bocs a hülye kérdésért, csak nem szeretném ha felhasználná valaki az accountom.
avatar #8
andrew83 2011. november 21. 29 hozzászólás 5196.
de ezzel buktuk a party csinálgatást és a friend-rendszert, nem? vagy majd az is jön update formájában?
avatar #7
nandor90 2011. november 21. 2253 hozzászólás 112.
Legalabb,elso becsatlakozasnal nem fagy ki.
GGC Stream Admin
avatar #6
SIN 2011. november 21. 1555 hozzászólás 206.
Válasz Lukiboy #5. hozzászólására
Nem ajánlanám senkinek!
Kifejtenéd? Mi nem egy áruház vagyunk, ahol félszavakból is értenek. :xD:
avatar #5
Lukiboy 2011. november 21. 20 hozzászólás 6197.
Nem ajánlanám senkinek!
avatar #4
Válasz SIN #3. hozzászólására
"Make sure you have the Microsoft .NET 4.0 Framework installed." Innen szedd le
Nekem fut rendesen.

Kiknek a részéről? Ez egy szabadon készített program egy BF fantól.
Ok thx, de cseszje meg akkor is!
avatar #3
SIN 2011. november 21. 1555 hozzászólás 206.
Válasz inFected-Macro_R #2. hozzászólására
Hát én feltelepítettem, nem tölti be telljesen mintha be lenne lassulva meg összefolynak a betűk! Ez megint egy kíváló ötlet volt a részükről! :siros:
"Make sure you have the Microsoft .NET 4.0 Framework installed." Innen szedd le
Nekem fut rendesen.

Kiknek a részéről? Ez egy szabadon készített program egy BF fantól.
avatar #2
Hát én feltelepítettem, nem tölti be telljesen mintha be lenne lassulva meg összefolynak a betűk! Ez megint egy kíváló ötlet volt a részükről! :siros:
avatar #1
Jezzahun 2011. november 21. 55 hozzászólás 3772.
Ez nekem csak jót jelenthet a 2gb-ommal:):vigyor::nyelves: