Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Fogadóiroda Tovább

Kredited: 0  |  Találati arányod: 0%

Hirdetés

BF3: Fegyver sebzések

Cikkek/Interjúk 2011. november 11. ARTCrimson 32 hozzászólás 3741 olvasás Címkék: videó EA games fegyver DICE Battlefield Battlefield 3

BF3: Fegyver sebzések

Néhány lelkes játékos időt és energiát nem kímélve táblázatba gyűjtötte mindazt, amit a fegyverek sebzéséről tudni lehet. Lista és az értékek nem teljes körűek. Fontos kiemelni, hogy egy közösségi kezdeményezésről van szó.

Ugorjunk is rögtön a mélyvízbe.

A kit-specifikus fegyverek:

Kit megnevezés Fegyver megnevezés Sebzés mértéke távolságtól függően
1m 5m 10m 15m 20m 25m 30m 40m 50m 60m 80m 100m
Assault M16A3 25 25 25 24 23 22 20 19
Assault AK-74M 25 25 25 24 23 22 20 19
Assault M416 25 25 25 24 23 22 20 19
Assault AEK-971 25 25 25 24 23 22 20 19
Assault M16A4 25 25 25 24 23 22 20 19
Assault F2000 25 25 25 24 21 20 20 19
Assault AN-94 25 25 25 24 23 22 20 19
Assault G3A3 34 34 34 33 32 31 29 28
Assault KH2002 25 25 25 24 23 22 20 19
Assault M26 MASS Slugs 50 50 46 37 32 31 31 31
1m 5m 10m 15m 20m 25m 30m 40m 50m 60m 80m 100m
Engineer A-91 25 25 25 24 22 21 19 17
Engineer AKS-74u 25 25 25 24 23 20 19 18
Engineer M4A1 25 25 25 24 22 21 19 16
Engineer SCAR-H 34 34 34 32 28 26 26 22
Engineer SG553 25 25 25 24 22 21 19 16
Engineer G36c 25 25 25 24 22 21 19 17
1m 5m 10m 15m 20m 25m 30m 40m 50m 60m 80m 100m
Support M27 IAR 25 25 25 24 23 22 20 19
Support RPK-74M 25 25 25 24 23 22 20 19
Support M249 25 25 25 24 23 22 20 19
Support PKP Pecheneg 34 34 34 33 32 31 29 25
Support M240B 34 34 34 33 32 31 29 28
Support M60E4 34 34 34 33 32 28 26 25
Support TYPE 88 LMG 25 25 25 24 23 23 19 18
1m 5m 10m 15m 20m 25m 30m 40m 50m 60m 80m 100m
Recon SV98 75 75 75 75 75 73 68 66 61 56 55 55
Recon SVD 50 50 50 49 48 47 44 43 41 38 34 34
Recon MK11 Mod 0 50 50 50 49 48 47 44 43 41 38 34 34
Recon SKS 34 34 34 34 34 33 32 32 30 30 30 28
Recon M39 EMR 50 50 50 49 48 47 44 43 41 38 34 34
Recon M40A5 75 75 75 75 75 73 68 65 60 55 55 55
Recon M98B 95 95 95 95 95 92 86 83 76 70 59 59

A nem kit-specifikus fegyverek:

Fegyver  Típus Megnevezés Sebzés mértéke távolságtól függően
1m 5m 10m 15m 20m 25m 30m 40m 50m 60m 80m 100m
Pisztoly M9 30 30 29 25 19 15 12 12
Pisztoly G17C 30 30 29 23 19 16 12 12
Pisztoly MP412 Rex 50 50 50 40 34 32 18 16
Pisztoly G17C Supp. 30 30 29 25 21 17 13 13
Pisztoly M9 Supp. 30 30 29 25 21 17 13 12
Pisztoly MP443 Supp. 30 30 29 25 21 17 13 13
Pisztoly G18 20 20 20 18 15 15 13 13
Pisztoly .44 Magnum 55 55 51 51 46 41 28 24
Pisztoly G18 Supp. 20 20 20 18 16 15 13 13
Pisztoly MP443 30 30 30 25 21 17 13 13
Pisztoly M1911 34 34 34 31 25 19 13 13
Pisztoly M1911 Supp. 34 34 34 31 23 19 13 13
Pisztoly M93 20 20 20 17 15 13 13 13
Pisztoly M9 Tact. 30 30 29 25 21 17 12 12
Pisztoly MP443 Tact. 30 30 29 25 21 16 12 12
Pisztoly M1911 Tact. 34 34 34 31 25 17 12 12
Géppisztoly PP-2000 25 25 25 22 20 17 12 10
Géppisztoly UMP-45 25 25 24 22 19 16 13 13
Géppisztoly MP7 17 17 17 16 15 14 10 10
Géppisztoly PDW-R 25 25 25 22 20 17 15 14
Géppisztoly P90 17 17 17 16 15 14 11 10
Gépkarabéy AS VAL 22 22 22 21 20 20 18 16 16 16 16 16

Bizonyára sokakban felmerült a kérdés, hogy "vajon hány rakéta kell egy tankba?". Nos a következő táblázat kifejezetten a robbanó töltetek páncélosokra kifejtett kártékony hatását részletezi.

Fegyver Megnevezés Sérülés a becsapódás irányától függően Megjegyzés
Szemből Oldalról Hátulról
RPG 22 36 61
Harckocsi ágyú 24 34 58
TOW irányított rakéta 34 49 81
A csapatszállító helikopterek gépágyúja
? 61 96
A támadó helikopterek gépágyúja
61 87 100
A támadó helikopterek rakétái 43 43 43 A páncélzat nem csökkenti a sebzést
Javelin 35 35 35 A páncélzat nem csökkenti a sebzést
C4 50 50 50 A páncélzat nem csökkenti a sebzést
Akna 50 50 50 A páncélzat nem csökkenti a sebzést
Aknavető 22 22 22 Területet sebez. nem kell direkt találat.
A vadászrepülők rakétája 43 43 43 A páncélzat nem csökkenti a sebzést
A vadászrepülők gépágyúja 22 ? 89
Szerelő célszerszám 4.5/mp ? 12.5/mp
Gránát 0 0 0
Légvédelmi gépágyú 39 61 100

Akit untat a táblázat és inkább videón nézné a kísérleteket íme:

 

Kapcsolódó linkek

Kapcsolódó cikkek

avatar #32
shaddam 2011. november 15. 446 hozzászólás 826.
P90-ről tapasztalatok?A sebzés alapján elég harmatos :siros:
"I used to play cod, untill I took Battlefield to the knee"-Random netes aranyköpés
avatar #31
Drang 2011. november 15. 2238 hozzászólás 110.
Válasz w4cKy #30. hozzászólására
Ez a táblázat úgy hülyeség ahogy van. Egy F2000-nek és egy AK-74M-nek közel sem ugyan akkora a sebzése. xD
Szerintem meg az F2000 tűzgyorsasága nagyobb, ezért úgy érzed, hogy jobban sebez...
Drang over and out!
avatar #30
w4cKy 2011. november 15. 10 hozzászólás 8022.
Ez a táblázat úgy hülyeség ahogy van. Egy F2000-nek és egy AK-74M-nek közel sem ugyan akkora a sebzése. xD
avatar #29
kiki22_HUN 2011. november 14. 274 hozzászólás 1266.
shotik merre talahatok ?:D
Szeretlek Zsuzska!!
avatar #28
hello_kitty 2011. november 14. 976 hozzászólás 354.
Válasz NGhu_halaSs #27. hozzászólására
ide vagy oda lista azzal megyek amelyikkel szeretek :) mind1ik fegyver halálos ha tudod használni
Csak némelyik halálosabb, mint a másik...
- Önben testet ölt az erőszakra való hajlam... - Higgye el nem vagyok őrült, a világ az amivel baj van...
avatar #27
NGhu_halaSs 2011. november 14. 54 hozzászólás 3696.
ide vagy oda lista azzal megyek amelyikkel szeretek :) mind1ik fegyver halálos ha tudod használni
avatar #26
nandor90 2011. november 13. 1876 hozzászólás 145.
Válasz ThePoweR #25. hozzászólására
A jet Guided Missile-ja hitel is egyébként? Csak mert bőszen lövöldözöm a lowhp-s tankokra meg még gépágyúval is kenem azt semmi.
A pods tobbet er,mint a guided missile. De amugy vmi. 50%-ra veszi le.
GGC Stream Admin
avatar #25
ThePoweR 2011. november 13. 87 hozzászólás 2825.
A jet Guided Missile-ja hitel is egyébként? Csak mert bőszen lövöldözöm a lowhp-s tankokra meg még gépágyúval is kenem azt semmi.
avatar #24
veteran_0626 2011. november 13. 40 hozzászólás 4357.
nos kimerítő választ kaptam :D de nem tudom mennyire kellene összevetni a fegyverek sebzését a valóságos sebzéssel mert szerintem bőven elég ha mellbe ver egy 7.62-es igazából. :D csak nem tudtam, hogy a HC-ban miért kell kevesebb golyó a manusba :)
avatar #23
KristofER20 2011. november 12. 291 hozzászólás 1208.
Válasz nandor90 #22. hozzászólására
G3-at coopban szerzed,nem rangal.
Ahogy mondod.
avatar #22
nandor90 2011. november 12. 1876 hozzászólás 145.
Válasz bifi-SVK #20. hozzászólására
a BFBC2-ben is a legjobb fegyver a G3-as...tavcso nelkul a leghatekonyabb..-a BF3-ban nagyon hamar meg lehet halni,meg hozza kell szokni a fegyverekhez....-amugy is csak idovel rangal es pontokkal kapjuk a fegyvereket-jo lôvôdôzést :)
G3-at coopban szerzed,nem rangal.
GGC Stream Admin
avatar #21
exair 2011. november 12. 3744 hozzászólás 43.
Válasz hello_kitty #18. hozzászólására
Impozáns, de én nem venném készpénznek, sőt. Hiányoznak belőle a pontossági (accuracy) és a dmg/sec adatok. Emellett nincs benne, hogy a hangtompító mennyit vesz le, hogyan hat a flash hider vagy a laser irányzék.
https://docs.google.com/spreadsheet/lv?key=0Ag42gMGK9WrwdHRfa0JhdW9TR1E0bjBueWVSQjc0V0E&f=true&noheader=true&gid=14
avatar #20
bifi-SVK 2011. november 12. 29 hozzászólás 5096.
a BFBC2-ben is a legjobb fegyver a G3-as...tavcso nelkul a leghatekonyabb..-a BF3-ban nagyon hamar meg lehet halni,meg hozza kell szokni a fegyverekhez....-amugy is csak idovel rangal es pontokkal kapjuk a fegyvereket-jo lôvôdôzést :)
avatar #19
xxKakaduxx 2011. november 12. 32 hozzászólás 4862.
Köszi ez nagyon jó!
avatar #18
hello_kitty 2011. november 11. 976 hozzászólás 354.
Impozáns, de én nem venném készpénznek, sőt. Hiányoznak belőle a pontossági (accuracy) és a dmg/sec adatok. Emellett nincs benne, hogy a hangtompító mennyit vesz le, hogyan hat a flash hider vagy a laser irányzék.
- Önben testet ölt az erőszakra való hajlam... - Higgye el nem vagyok őrült, a világ az amivel baj van...
avatar #17
Gumicsirke99 2011. november 11. 36 hozzászólás 4576.
Sotik benne sincsenek :D
avatar #16
ThingHUN 2011. november 11. 41 hozzászólás 4292.
A tűzgyorsaságot oda kellene volna tenni mellé és DPS hányados sem ártana. (Damage / Sec).
De így is nagyon hasznos.
avatar #15
raykrepsz 2011. november 11. 338 hozzászólás 1064.
Válasz exair #12. hozzászólására
gyakrabban nézz szét a blogok között, 1 hete raktam fel :D
Valóban :kacsint:
*818* raykrepsz
avatar #14
BAZZ01HUN 2011. november 11. 71 hozzászólás 3194.
http://bf3blog.com/2011/10/battlefield-3-weapon-list/ itt lehet megnézni hogy néznek ki a játékok játékában xD
:sziv::mosoly::vigyor:
avatar #13
bzsolt 2011. november 11. 94 hozzászólás 2732.
Válasz KristofER20 #8. hozzászólására
Tévedsz, a HC mód nem a fegyver erejét növeli hanem az egységek életét csökkenti, tehát pl 50%-ról indulsz 100% helyett.

Crockett84 jól mondja, attól hogy 1 golyó ugyan annyit sebez, még egyik-másik fegyver hamarabb megölhet, mert gyorsabban tolja ki a skúlót. Amúgy ha belegondoltok ezek a fegyverek ugyan azt a lőszert használják, mitől sebezne nagyobbat akármelyik is?
Nem mindegyik használja ugyanazt azért. A 9mm-hez képest a 45-ös sokkal jobb stophatással bír, míg a 223-asnál erősebb a 308. A táblázatban én a Magnum revolvert nem értem, mert nem egy embert láttam vele egy lövésből ölni, és nem azért mert fejlövés volt.
avatar #12
exair 2011. november 11. 3744 hozzászólás 43.
Válasz raykrepsz #2. hozzászólására
Jó és hasznos cikk, már vártam ezeket a táblázatokat.
gyakrabban nézz szét a blogok között, 1 hete raktam fel :D
avatar #11
KristofER20 2011. november 11. 291 hozzászólás 1208.
Válasz Crockett84 #10. hozzászólására
Vagy az,nem nagyon tolok HC-t,de ott mikor voltam nem kellet 3-4 golyo az emberbe kozelre...Szal vagy kevesebb élet/vagy nagyobb sebbzes,vagy mindkettö :)
A válasz a kérdésedre egy szerver oldali beállítás.

Normál szerver: PLAYER HEALTH IN % 100
Hardcore szerver: PLAYER HEALTH IN % 60

Minden szervernél külön állítható, és meg tudod nézni a részletes infókat tartalmazó oldalon.
avatar #10
Crockett84 2011. november 11. 35 hozzászólás 4637.
Válasz KristofER20 #8. hozzászólására
Tévedsz, a HC mód nem a fegyver erejét növeli hanem az egységek életét csökkenti, tehát pl 50%-ról indulsz 100% helyett.

Crockett84 jól mondja, attól hogy 1 golyó ugyan annyit sebez, még egyik-másik fegyver hamarabb megölhet, mert gyorsabban tolja ki a skúlót. Amúgy ha belegondoltok ezek a fegyverek ugyan azt a lőszert használják, mitől sebezne nagyobbat akármelyik is?
Vagy az,nem nagyon tolok HC-t,de ott mikor voltam nem kellet 3-4 golyo az emberbe kozelre...Szal vagy kevesebb élet/vagy nagyobb sebbzes,vagy mindkettö :)
avatar #9
Crockett84 2011. november 11. 35 hozzászólás 4637.
Válasz veteran_0626 #7. hozzászólására
Ezek ha jól látom nem HC módban lettek tesztelve :) merem feltételezni, hogy ennél erősebb sebzések vannak.
Az tuti :)
avatar #8
KristofER20 2011. november 11. 291 hozzászólás 1208.
Válasz veteran_0626 #7. hozzászólására
Ezek ha jól látom nem HC módban lettek tesztelve :) merem feltételezni, hogy ennél erősebb sebzések vannak.
Tévedsz, a HC mód nem a fegyver erejét növeli hanem az egységek életét csökkenti, tehát pl 50%-ról indulsz 100% helyett.

Crockett84 jól mondja, attól hogy 1 golyó ugyan annyit sebez, még egyik-másik fegyver hamarabb megölhet, mert gyorsabban tolja ki a skúlót. Amúgy ha belegondoltok ezek a fegyverek ugyan azt a lőszert használják, mitől sebezne nagyobbat akármelyik is?
avatar #7
veteran_0626 2011. november 11. 40 hozzászólás 4357.
Ezek ha jól látom nem HC módban lettek tesztelve :) merem feltételezni, hogy ennél erősebb sebzések vannak.
avatar #6
Crockett84 2011. november 11. 35 hozzászólás 4637.
Válasz Griffin #5. hozzászólására
Érdekes tegnap egyik szerveren folyamatosan azt láttam a chatben hogy az F2000-re panaszkodnak, mert az unbalancolt és overpowered, mert többet sebez mint a többi fegyó... Hát nem tudom amikor én használtam én nem vettem észre hogy annyival erősebb lenne, és ez a táblázat is az ellenkezőjét állítja, szval úgy látszik kicsit tévedtek... :D
Nem tévedtek, az F2000,meg az AEK-971,nagyon brutális közelre,viszont az erejet nem a sebzésben kell keresni,hanem a tűzgyorsaságban meg a visszarugásban kell keresni....
avatar #5
Griffin 2011. november 11. 111 hozzászólás 2462.
Érdekes tegnap egyik szerveren folyamatosan azt láttam a chatben hogy az F2000-re panaszkodnak, mert az unbalancolt és overpowered, mert többet sebez mint a többi fegyó... Hát nem tudom amikor én használtam én nem vettem észre hogy annyival erősebb lenne, és ez a táblázat is az ellenkezőjét állítja, szval úgy látszik kicsit tévedtek... :D
avatar #4
KristofER20 2011. november 11. 291 hozzászólás 1208.
Bizony jót üt a G3-as, nem hiába belez ki mindent és mindenkit közép és hosszú távon.
avatar #3
Running 2011. november 11. 158 hozzászólás 1911.
Végre, nagyon vártam már egy ilyen cikket. Köszi, lehet le is nyúlom.
avatar #2
raykrepsz 2011. november 11. 338 hozzászólás 1064.
Jó és hasznos cikk, már vártam ezeket a táblázatokat.
*818* raykrepsz
avatar #1
Kozek 2011. november 11. 7 hozzászólás 9314.
Ez egy nagyon komoly kis táblázat,segíthet a fegyver kiválasztásában:kacsint:
Kösz szépen!