Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Fogadóiroda Tovább

Kredited: 0  |  Találati arányod: 0%

Hirdetés

BFH: Heroes Hungarian Cup 2011

Cikkek/Interjúk 2011. július 25. Wandris 97 hozzászólás 1693 olvasás Címkék: klán war Magyarország Battlefield Battlefield Heroes

BFH: Heroes Hungarian Cup 2011

Egy újonnan alakult magyar csoport és klán, a DragonForce valamint a Battlefield.hu egy új ötlettel rukkolt elő: rendeznek egy versenyt, amin minden magyar klán vagy akár baráti társaság elindulhat. Feltétel nincs, csak annyi, hogy a megfelelő létszámot elérjék.

Néhány számadat:

Időpontok: Jelentkezni lehet: 2011. augusztus 10-ig, a lejjebb olvasható módon.

A verseny időpontja: 2011. augusztus 15-25. (Változhat a játszmák sűrűségétől és az esetleges bonyodalmaktól.)

Szükséges létszám: a verseny 5vs5-ben fog zajlani és minden csapatnak rendelkeznie kell egy Royal és egy National oldallal. Egy csapat alapvetően 5, de maximum 7 főből állhat.

A jelentkezés menete:

A jelentkezés 3 fő mozzanatból áll, és minden csapatkapitány a 3. pont befejeztével tudja regisztrálni a csapatát a közelgő eseményre.

1. Hozz létre egy csoportot a Battlefield Heroes oldalán!

2. Gyűjtsd össze a barátaidat vagy az új ismerőseidet (itt az oldalon, akár a hozzászólásokban), és hívd be őket a létrehozott csoportodba, hogy ott tudj velük kommunikálni, ismerkedni/beszélgetni.

3. Jelentkezz a csapatkapitányokat összegyűjtő csoportba: ide és a szervezők bejegyzik a csapatodat a versenyre. Itt tudsz majd infókat olvasni a versennyel kapcsolatban, illetve kérdéseket feltenni. (Az újabb versenyinformációk itt, a cikkben is meg fognak jelenni.)

Ha jelentkeztél és készek vagytok a harcra, nem árt kicsit gyakorolni is, ezt megteheted a versenyek szervezésében résztvevő szerverek valamelyikén, melyek a verseny szüneteiben szeretettel várnak a barátaiddal együtt. Ezek a Battlefield.hu[HUN][RANKED] és a DragonForce (a névre kattintva tudjátok Bokmarkolni őket). Valamint a csapatkapitányok egymás között gyakorló esteket is tudnak szervezni, a szerverek ilyenkor unranked állapotban, admin segítséggel állnak a rendelkezésetekre.

A szabályokról előreláthatólag: alapvetően az alap (150vp-s) fegyverek használhatók, super/uber/BFBC2/MOH fegyverek a csapatok közti megegyezés alapján. A dupla longrange shotgun, az MGL és a kalózpistoly viszont nem engedélyezett. A widgetek terén Stamina Boost (+10 hp), Suprame Bandage (ragtapasz), Wrench (villáskulcs) engedélyezettek, viszont a Tonic nem. A szabályok a szervezés során változhatnak, ezt itt az oldalon jelezni fogjuk.

A regisztrált csapatok listáját itt az oldalon is olvashatjátok:

- [DF] DragonForce

- [TBoH] The Best of HUN

- [TCC] Tea and Crumpet Clan

Sok sikert mindenkinek a versenyzéshez és jó játékot!

avatar #97
Mjoco97 2011. augusztus 4. 43 hozzászólás 4275.
Válasz szallito #96. hozzászólására
Lépj be BFH-n a Hungarian Transporter Clan-ba, aztán meglátjuk mi lesz. :)
Jelentkeztem:)
avatar #96
szallito 2011. augusztus 4. 55 hozzászólás 3770.
Válasz Mjoco97 #95. hozzászólására
szallito akkor vegyél be mert nem biztos hogy összejön a csapat.Vegyél be plz!Nevem: Battlefieldfan97 (Royal Soldier).27-es szintű.
Lépj be BFH-n a Hungarian Transporter Clan-ba, aztán meglátjuk mi lesz. :)
avatar #95
Mjoco97 2011. augusztus 3. 43 hozzászólás 4275.
Válasz szallito #94. hozzászólására
Ha valakinek nincs csapata, de szeretne játszani a kupán, mindegy milyen szintű karaktere van, az akár írjon rám.
A battlefield.hu házi csapata a PHT nem indul?
szallito akkor vegyél be mert nem biztos hogy összejön a csapat.Vegyél be plz!Nevem: Battlefieldfan97 (Royal Soldier).27-es szintű.
avatar #94
szallito 2011. augusztus 2. 55 hozzászólás 3770.
Ha valakinek nincs csapata, de szeretne játszani a kupán, mindegy milyen szintű karaktere van, az akár írjon rám.
A battlefield.hu házi csapata a PHT nem indul?
avatar #93
szallito 2011. augusztus 1. 55 hozzászólás 3770.
Válasz Mjoco97 #92. hozzászólására
Sztornó az egész.:) Ezen a héten megyek haza a nyaralásból, tehát az augusztus 15-25-i időpont nekem is megfelel.
Akkor regisztráld a csapatodat, minél hamarabb.
avatar #92
Mjoco97 2011. augusztus 1. 43 hozzászólás 4275.
Sztornó az egész.:) Ezen a héten megyek haza a nyaralásból, tehát az augusztus 15-25-i időpont nekem is megfelel.
avatar #91
Mjoco97 2011. július 29. 43 hozzászólás 4275.
Lenne egy kérdésem a szervezők felé.Meglehetne oldani hogy Augusztus 25.-e körül induljon el a kupa?Ugyanis 20.-ig biztosan nem leszek otthon mert nyaralok.És szeretnék én is indítani egy csapatot.
avatar #90
szortelen 2011. július 27. 110 hozzászólás 2516.
Válasz Bogaras3 #89. hozzászólására
"Páran lázadnak a szabályok ellen"=a magyar aktív közösséggel (minusz az adminok (ja ők nem aktívak:P))
mondjuk ezt a vitát a Bekeményítettünk cikknél kéne folytatni---> http://www.battlefield.hu/content/2011/07/19/BFH_Bekemenyitettunk :D
Igazad van :)
avatar #89
Bogaras3 2011. július 27. 168 hozzászólás 1858.
Válasz Wandris #83. hozzászólására
miért, mi történik? Páran lázadnak a szabályok ellen, az értelmesebbje pedig betartja/betartatja azokat, mit kell ezen cifrázni?
"Páran lázadnak a szabályok ellen"=a magyar aktív közösséggel (minusz az adminok (ja ők nem aktívak:P))
mondjuk ezt a vitát a Bekeményítettünk cikknél kéne folytatni---> http://www.battlefield.hu/content/2011/07/19/BFH_Bekemenyitettunk :D
avatar #88
Kaeko 2011. július 26. 112 hozzászólás 2486.
Válasz Drang #84. hozzászólására
Kérlek világosíts fel, mire gondolsz?
olvasd el anti megjegyzését, mert kb ez a helyzet:) ami pedig a kirekesztést illeti, az egy hosszú történet, de kb dióhéjban annyi, hogy andris és phiton mindenféle kitalált vádakkal vádol és ezek miatt büntet engem... a többit pm-ben leírom, ha érdekel írj rám
avatar #87
Válasz szallito #86. hozzászólására
Ennek a vitának így nincs értelme, és nem is lesz vége.
Antival, a viszály istenével :) vitatkoztok a szabályokról, közben az elején kijelentette, hogy nem is vesz részt a kupán?
Nem jelentettem ki, hogy nem veszek részt a kupán.
Az értelmesebbje Andrisnak, az ő és admintársai+taki, akik lázadnak azok a bf.hu törzsvendégek (teamspeaken ott vagyunk mind kb.), szervert meg tényleg mindig kapunk csak az adminokat (phiton, Wandudu), akik unrankedelni tudják a szervert szinte művészet elérni, a dolog cifrája meg, hogy mivel párunkat (pl. Kaekot, engem) személyes dolgok miatt kiakarnak rekeszteni nem egy dologból.
avatar #86
szallito 2011. július 26. 55 hozzászólás 3770.
Ennek a vitának így nincs értelme, és nem is lesz vége.
Antival, a viszály istenével :) vitatkoztok a szabályokról, közben az elején kijelentette, hogy nem is vesz részt a kupán?
avatar #85
Pra 2011. július 26. 257 hozzászólás 1361.
Válasz Wandris #83. hozzászólására
miért, mi történik? Páran lázadnak a szabályok ellen, az értelmesebbje pedig betartja/betartatja azokat, mit kell ezen cifrázni?
Eeeennyiiii :)
avatar #84
Drang 2011. július 26. 2315 hozzászólás 109.
Válasz Kaeko #82. hozzászólására
már bocsi, de akkor mond el, hogy kik az a mindannyiunk? te szerintem csak a töredékét tudod annak ami valójában itt zajlik:D
Kérlek világosíts fel, mire gondolsz?
Drang over and out!
avatar #83
Wandris 2011. július 26. 62 hozzászólás 3523.
Válasz Kaeko #82. hozzászólására
már bocsi, de akkor mond el, hogy kik az a mindannyiunk? te szerintem csak a töredékét tudod annak ami valójában itt zajlik:D
miért, mi történik? Páran lázadnak a szabályok ellen, az értelmesebbje pedig betartja/betartatja azokat, mit kell ezen cifrázni?
avatar #82
Kaeko 2011. július 26. 112 hozzászólás 2486.
Válasz Drang #80. hozzászólására
Ez a szerveres dolog engem is meglep, hisz ott a Battlefield.hu, az mindannyiunké!
már bocsi, de akkor mond el, hogy kik az a mindannyiunk? te szerintem csak a töredékét tudod annak ami valójában itt zajlik:D
avatar #81
HunTatyi 2011. július 26. 102 hozzászólás 2644.
Taki te mennyire ércc magyartot ? :D

Tanulj már meg gépelni ember :D :D
avatar #80
Drang 2011. július 26. 2315 hozzászólás 109.
Válasz anti-biotikum #75. hozzászólására
@Drang:itt már van warozásra éhes réteg, csak nincs szerver

@Wandris:az már nem a mi hibánk, hogy nem hallgattok meg minket, csak helyeseltek.
Ez a szerveres dolog engem is meglep, hisz ott a Battlefield.hu, az mindannyiunké!
Drang over and out!
avatar #79
Wandris 2011. július 26. 62 hozzászólás 3523.
Válasz anti-biotikum #75. hozzászólására
@Drang:itt már van warozásra éhes réteg, csak nincs szerver

@Wandris:az már nem a mi hibánk, hogy nem hallgattok meg minket, csak helyeseltek.
hh nincs szerver, lett egyszer is az mondva, ha warozni akartatok, hogy nem mehettek?
Am ha ennyire gondod, hogy nem érzed magad meghallgatottnak, tessék, írd le, és mindenki el tudja majd olvasni, és kapsz választ a kérdéseidre (bocsi, tudom, h OFF de szerintem építő jellegű lehet)
avatar #78
taki0003 2011. július 26. 109 hozzászólás 2530.
mert nem csak andrisnak kellene csinálni együttt találtátok ki neked is kéne tened ezért hogy össze jösszön
avatar #77
Adirotor 2011. július 26. 86 hozzászólás 2904.
is+nem=sem :)
avatar #76
Adirotor 2011. július 26. 86 hozzászólás 2904.
Hát ha negatív is de antinak mindig igaza van :(
Sajna most is nem lett belőle semmi

brühühüh
avatar #75
@Drang:itt már van warozásra éhes réteg, csak nincs szerver

@Wandris:az már nem a mi hibánk, hogy nem hallgattok meg minket, csak helyeseltek.
avatar #74
taki0003 2011. július 26. 109 hozzászólás 2530.
akkár hogy nézzük az emberek enm jönnek fel ts- ase tudják mi az a heroesban vagyunk mi sajna aztán enyi
avatar #73
szortelen 2011. július 26. 110 hozzászólás 2516.
Válasz Drang #71. hozzászólására
Üdv!
Nyugalom srácok! Nem kell egymásnak esni. Inkább próbáljatok meg minél több csapatot felhajtani! (Épp azon vagyunk, hogy nyeremények is legyenek a kupán ;) )
Wandris tényleg szívét-lelkét kiteszi a dologért, nem kellene bántani. Én úgy gondolom ez a kupa felhívás egyben felméri is az igényeket, hogy vajon van-e ilyesmire kereslet. De ha nem lesz elég jelentkező, akkor elmarad a dolog ennyi. Abból azt lehet leszűrni, hogy a magyar BFH közösség még nem tart ott, hogy erre inger lenne. Akkor maradnak a GameNightok és a Funolás, esetleg a Battlefield.hu Baráti Társaságban egy szekció indulhatna. Azt gondolom, hogy idővel ebből is kinőhet a warozásra éhes réteg...
Addig is próbáljuk meg építőjelleggel és pozitívan állni a BFH kupa ügyéhez!
Köszönöm
Én teljesen egyetértek, és énis attól félek, hogy nem lesz elég csapat :(
avatar #72
szallito 2011. július 26. 55 hozzászólás 3770.
Válasz Drang #71. hozzászólására
Üdv!
Nyugalom srácok! Nem kell egymásnak esni. Inkább próbáljatok meg minél több csapatot felhajtani! (Épp azon vagyunk, hogy nyeremények is legyenek a kupán ;) )
Wandris tényleg szívét-lelkét kiteszi a dologért, nem kellene bántani. Én úgy gondolom ez a kupa felhívás egyben felméri is az igényeket, hogy vajon van-e ilyesmire kereslet. De ha nem lesz elég jelentkező, akkor elmarad a dolog ennyi. Abból azt lehet leszűrni, hogy a magyar BFH közösség még nem tart ott, hogy erre inger lenne. Akkor maradnak a GameNightok és a Funolás, esetleg a Battlefield.hu Baráti Társaságban egy szekció indulhatna. Azt gondolom, hogy idővel ebből is kinőhet a warozásra éhes réteg...
Addig is próbáljuk meg építőjelleggel és pozitívan állni a BFH kupa ügyéhez!
Köszönöm
OFF:
Drang, mi a player neved BFH-ban?
avatar #71
Drang 2011. július 26. 2315 hozzászólás 109.
Üdv!
Nyugalom srácok! Nem kell egymásnak esni. Inkább próbáljatok meg minél több csapatot felhajtani! (Épp azon vagyunk, hogy nyeremények is legyenek a kupán ;) )
Wandris tényleg szívét-lelkét kiteszi a dologért, nem kellene bántani. Én úgy gondolom ez a kupa felhívás egyben felméri is az igényeket, hogy vajon van-e ilyesmire kereslet. De ha nem lesz elég jelentkező, akkor elmarad a dolog ennyi. Abból azt lehet leszűrni, hogy a magyar BFH közösség még nem tart ott, hogy erre inger lenne. Akkor maradnak a GameNightok és a Funolás, esetleg a Battlefield.hu Baráti Társaságban egy szekció indulhatna. Azt gondolom, hogy idővel ebből is kinőhet a warozásra éhes réteg...
Addig is próbáljuk meg építőjelleggel és pozitívan állni a BFH kupa ügyéhez!
Köszönöm
Drang over and out!
avatar #70
Drang 2011. július 26. 2315 hozzászólás 109.
Wandris mi mindannyian a barátaid vagyunk! :))))
Drang over and out!
avatar #69
Rexi 2011. július 26. 55 hozzászólás 3769.
Válasz szallito #68. hozzászólására
A Dragonforce-nak nem csinaltok Group-ot a BFH-ban?
Már régóta van groupja a neve: [DF]Dragonforce
avatar #68
szallito 2011. július 26. 55 hozzászólás 3770.
A Dragonforce-nak nem csinaltok Group-ot a BFH-ban?
avatar #67
Wandris 2011. július 26. 62 hozzászólás 3523.
Válasz HunTatyi #65. hozzászólására
kezd rögeszméddé válni ez a közösség :D :D
vannak barátaid ?? :D
Őszinte legyek? nincsenek, de nem is nagyon foglalkozom vele
avatar #66
taki0003 2011. július 26. 109 hozzászólás 2530.
trolol
avatar #65
HunTatyi 2011. július 26. 102 hozzászólás 2644.
kezd rögeszméddé válni ez a közösség :D :D
vannak barátaid ?? :D
avatar #64
Wandris 2011. július 25. 62 hozzászólás 3523.
Válasz anti-biotikum #62. hozzászólására
lézengő társaságok, és újabb magyar klánok igencsak elvétve vannak.most ez a dragonforce is mire megalakult, színre léptek addig nem egy csapat oszlott föl.
hát épp ezt kéne megakadályoznunk azzal, hogy próbálunk tenni valamit, nem itt osztjuk az észt, miközben várjuk, hogy mindent megtegyenek helyettünk. Nekem nem az az érdekem, hogy nektek jót tegyek, hanem hogy a közösségnek, és ez jelen esetben a közösség építésére irányuló kezdeményezés (lenne) de ha az ember azt látja, hogy mi/ti itt vitatkoztok, nem lesz belőle az égvilágon semmi. ha nem itt osztanák az emberek az észt, hanem tennének valami értelmeset is akár, nem ott tartana ez az egész dolog, hol most vagyunk.... de ez persze csak az én véleményem, ha nem jól látom, tényekkel látámasztva cáfolj meg kérlek, had tanuljak belőle
avatar #63
szortelen 2011. július 25. 110 hozzászólás 2516.
Válasz Wandris #61. hozzászólására
lehet, de ez nem is arról szólna, hogy minden csapat mindkét oldalon egy 5*30as társaságot állítson ki, hanem arról, hogy az "egyszerű" publik Heroes játékosok is csapatokba verődve kipróbálják magukat "éles" játékban, war körülmények között, unranked szerveren, kommunikáció stb. stb.
pl: az én csapatomban sem lesz mindenki hirtelen 30-as, mi is direkt egy gyengített TBoH 1.0-ás verziót viszünk, nem a legdurvábbakat. Mi is azért megyünk oda, hogy másoknak segítsünk, és hogy egy jót szórakozzunk, de ezek szerint nem sikerült megértetnem veletek az egész lényegét, amit nagyon sajnálok :(

Ennek nem arról kell szólnia, hogy jön egy-két tapasztalt csapat és mindenkit földbe döngöl, ez arról szól (kéne szólnia) hogy a lézengő magyarok, egymásra találva újabb csapatokat/baráti társaságokat hozzon létre, mint mi anno (hú de vártam, h vmiről így beszélhessek :D) és újabb magyar klánok alakulására adjunk lehetőséget, és nyújtsunk ehhez segítséget.
Szomorúnak tartom, hogy ezt nem sikerült még a beszélgetések alapján sem leszűrni :(((
Hát akkor én nem vagyok odavaló:D
Csak vicceltem, nem vagyok valami nagy szám, már csak azt kell eldöntenem, hogy milyen kasztal menjek, ugyanis mind a 3 kasztban van 1 16-os szintű katonám, majd azzal megyek, amelyikre szükség lesz:) de ha lehet akkor gunnerrrel mennék.
avatar #62
Válasz Wandris #61. hozzászólására
lehet, de ez nem is arról szólna, hogy minden csapat mindkét oldalon egy 5*30as társaságot állítson ki, hanem arról, hogy az "egyszerű" publik Heroes játékosok is csapatokba verődve kipróbálják magukat "éles" játékban, war körülmények között, unranked szerveren, kommunikáció stb. stb.
pl: az én csapatomban sem lesz mindenki hirtelen 30-as, mi is direkt egy gyengített TBoH 1.0-ás verziót viszünk, nem a legdurvábbakat. Mi is azért megyünk oda, hogy másoknak segítsünk, és hogy egy jót szórakozzunk, de ezek szerint nem sikerült megértetnem veletek az egész lényegét, amit nagyon sajnálok :(

Ennek nem arról kell szólnia, hogy jön egy-két tapasztalt csapat és mindenkit földbe döngöl, ez arról szól (kéne szólnia) hogy a lézengő magyarok, egymásra találva újabb csapatokat/baráti társaságokat hozzon létre, mint mi anno (hú de vártam, h vmiről így beszélhessek :D) és újabb magyar klánok alakulására adjunk lehetőséget, és nyújtsunk ehhez segítséget.
Szomorúnak tartom, hogy ezt nem sikerült még a beszélgetések alapján sem leszűrni :(((
lézengő társaságok, és újabb magyar klánok igencsak elvétve vannak.most ez a dragonforce is mire megalakult, színre léptek addig nem egy csapat oszlott föl.
avatar #61
Wandris 2011. július 25. 62 hozzászólás 3523.
Válasz szallito #60. hozzászólására
Nem mindenkinek van mindkét oldalon 30-as hőse.
Csak egykét elvetemültnek :D
lehet, de ez nem is arról szólna, hogy minden csapat mindkét oldalon egy 5*30as társaságot állítson ki, hanem arról, hogy az "egyszerű" publik Heroes játékosok is csapatokba verődve kipróbálják magukat "éles" játékban, war körülmények között, unranked szerveren, kommunikáció stb. stb.
pl: az én csapatomban sem lesz mindenki hirtelen 30-as, mi is direkt egy gyengített TBoH 1.0-ás verziót viszünk, nem a legdurvábbakat. Mi is azért megyünk oda, hogy másoknak segítsünk, és hogy egy jót szórakozzunk, de ezek szerint nem sikerült megértetnem veletek az egész lényegét, amit nagyon sajnálok :(

Ennek nem arról kell szólnia, hogy jön egy-két tapasztalt csapat és mindenkit földbe döngöl, ez arról szól (kéne szólnia) hogy a lézengő magyarok, egymásra találva újabb csapatokat/baráti társaságokat hozzon létre, mint mi anno (hú de vártam, h vmiről így beszélhessek :D) és újabb magyar klánok alakulására adjunk lehetőséget, és nyújtsunk ehhez segítséget.
Szomorúnak tartom, hogy ezt nem sikerült még a beszélgetések alapján sem leszűrni :(((
avatar #60
szallito 2011. július 25. 55 hozzászólás 3770.
Válasz HunTatyi #54. hozzászólására
a csapat elosztás terén én azért támogatnám azt a verziót h 1-1 klán royal és nat oldala ua. legyen mert így 1-1 klánba kevesebb ember kell a létszám pedig ua. lenne---> tehát több klán jönne létre ua. játékoslétszám mellett az induláshoz elegendő főkkel
remélem érthető :D
Nem mindenkinek van mindkét oldalon 30-as hőse.
Csak egykét elvetemültnek :D
avatar #59
Bogaras3 2011. július 25. 168 hozzászólás 1858.
:D sztem Andris
avatar #58
Wandudu 2011. július 25. 25 hozzászólás 5552.
Csak egy kérdés, ki regisztrálta a TCC-t???:D Jó tudni.:P
Nem sűrűn szoktam egyetérteni antival (Zero07) de ez most egy kivételes eset.
avatar #57
Bogaras3 2011. július 25. 168 hozzászólás 1858.
akkor még botok voltunk :D
avatar #56
Kaeko 2011. július 25. 112 hozzászólás 2486.
ez egy nagyon régi, amiben megfigyelő voltál:D emlékszel még?:D
avatar #55
Rexi 2011. július 25. 55 hozzászólás 3769.
Amúgy ez a videó mikori összeállitás, hogy még én is benne voltam?:P
avatar #54
HunTatyi 2011. július 24. 102 hozzászólás 2644.
a csapat elosztás terén én azért támogatnám azt a verziót h 1-1 klán royal és nat oldala ua. legyen mert így 1-1 klánba kevesebb ember kell a létszám pedig ua. lenne---> tehát több klán jönne létre ua. játékoslétszám mellett az induláshoz elegendő főkkel
remélem érthető :D
avatar #53
Válasz Kaeko #51. hozzászólására
ja, hogy a tier 1-el az alapra gondoltál?:D akkor azt írd mert vannak tier 1-es fegyverek, név szerint a tier 1 m16 meg ilyen cukiságok. összekevertem, de ki nem?:D de itt a klánon belüli elosztáson mit értesz? hogy a klánok döntik el a fegyvereiket? ez esetben nem, mert meghoznak egy szabályt, és az sajnos úgy van. mondjuk lehet alkudni, mint az nc-n, hogy mehet a super/über, amit én most jobban támogatok, példának okáért a soldier vs gunner
a klánon belül a csapat összeállítása :DD de ha nem csak a reklámokat néznéd tudnád,, hogy mit értek tier 1 alatt (bfh wiki szerint is) :P :D
avatar #52
Pra 2011. július 24. 257 hozzászólás 1361.
Válasz Adirotor #19. hozzászólására
Én mondtam andrisnak h vegye ki a kalozt.
És pra lecci csinálsz nekem helyet a pht-ba?
Mert megtelt
Nah csináltam 3 helyet a PHT-ban... joinolj megint.
avatar #51
Kaeko 2011. július 24. 112 hozzászólás 2486.
Válasz anti-biotikum #49. hozzászólására
Persze, te kis fejlődésben lévő offmájszter. :)
A lényege meg az volt annak, amit írtam, hogy tier 1 fegyver alap, hogy van mindenkinek, bérelni meg nem nagy kunszt ellenben az überrel, fairebb is.
A klánok csapatelosztását meg jobb, ha a klánok intézik, mert ha korlátozva lesz ezen a 2-3 indulón kívül nem is nagyon lesz több, ha nem akar egy csapat veszteni.:)
(Kisregény egy hsz-ben madafaka.)
ja, hogy a tier 1-el az alapra gondoltál?:D akkor azt írd mert vannak tier 1-es fegyverek, név szerint a tier 1 m16 meg ilyen cukiságok. összekevertem, de ki nem?:D de itt a klánon belüli elosztáson mit értesz? hogy a klánok döntik el a fegyvereiket? ez esetben nem, mert meghoznak egy szabályt, és az sajnos úgy van. mondjuk lehet alkudni, mint az nc-n, hogy mehet a super/über, amit én most jobban támogatok, példának okáért a soldier vs gunner
avatar #50
Pra 2011. július 24. 257 hozzászólás 1361.
Válasz Bogaras3 #35. hozzászólására
nekem nincs uber fegyverem, de cserébe van kalózpisztolyom. nehogy már ne lehessen használni azért mert valakinek nincs (az nem az én bajom) ha olyan jó akkor ne ruhát vegyetek hanem olyat -.-

Azt pedig tuti ,h nem lehet majd használni ,hiszen nem kipróbálható fegyver (vp-ért nincs)
És nekem pl nem azért nincs kalózpityum mert ruhára költök ,hanem mert nem veszek olyat amit nem akarok használni.
Én nem is mondtam ,h az a fegyver jó... azért nem lehet beengedni a kupára mert pénz nélkül elérhetetlen.
avatar #49
Válasz Kaeko #47. hozzászólására
itt miért nem lehet hozzászólást like-olni mint facebook-on?:D jól ellennék xD
Persze, te kis fejlődésben lévő offmájszter. :)
A lényege meg az volt annak, amit írtam, hogy tier 1 fegyver alap, hogy van mindenkinek, bérelni meg nem nagy kunszt ellenben az überrel, fairebb is.
A klánok csapatelosztását meg jobb, ha a klánok intézik, mert ha korlátozva lesz ezen a 2-3 indulón kívül nem is nagyon lesz több, ha nem akar egy csapat veszteni.:)
(Kisregény egy hsz-ben madafaka.)