Mumble Nézet News Hasábok Régi Játék oldalak Szolgáltatás oldalak Partner oldalak
Bezárás

CSHU - Hungarian Counter-Strike Portal

Fogadóiroda Tovább

Kredited: 0  |  Találati arányod: 0%

Hirdetés

BFP4F: Arzenál - Elit assault

Cikkek/Interjúk 2011. július 25. roll3r79 24 hozzászólás 1693 olvasás Címkék: videó sorozat kép EA games fegyver DICE Battlefield Battlefield Play4Free

BFP4F: Arzenál - Elit assault

Az Assault class fegyverei és játékbeli jellemzőik: (2011.07.14.)

Fegyver Tűzgyorsaság Tárméret Tár mennyiség Újratöltési idő Sebzés
rövidtáv (max. táv.) középtáv (max. táv.) hosszútáv
AUG 900(lövés/perc) 35 4 4,8mp 31-33(22m) 26-28(42m) 22-26
SCAR-L 900(lövés/perc) 36 4 4,7mp 32-34(24m) 27-31(45m) 24-28
M4A1 900(lövés/perc) 40 4 4mp 30-32(18m) 26-30(35m) 24-26
AEK971 900(lövés/perc) 30 3 4,3mp 25-29(20m) 23-27(40m) 19-23
Veterán AEK 971 900(lövés/perc) 35 3 4,3mp 31-33(20m) 25-29(40m) 22-26
Elit AEK 971 900(lövés/perc) 35 4 4,3mp 32-34(20m) 27-31(40m) 24-28
G3A4 900(lövés/perc) 20 3 4,1mp 18-22(20m) 17-21(38m) 14-20
M16A2* 900(lövés/perc) 30 3 4mp 25-29(20m) 23-27(40m) 19-23
Veterán M16A2* 900(lövés/perc) 35 3 4mp 31-33(20m) 25-29(40m) 21-25
Elit M16A2* 900(lövés/perc) 35 4 4mp 32-34(20m) 26-30(40m) 23-27
* hármas rövid sorozatokat lő

Steyr AUG (StG 77)


AUG A1


A Steyr AUG (Armee Universal Gewehr – általános használatú katonai puska) az osztrák Steyr-Daimler-Puch (most Steyr-Mannlicher AG & Co KG) által fejlesztett és gyártott bullpup felépítésű gépkarabély. Az osztrák hadsereg 1977-ben rendszeresítette StG 77 (Sturmgewehr 77) jelöléssel. Ezzel egyidőben kivonták elődjét: az StG 58 automata puskát. Gyártása 1978-ban kezdődött meg. Azóta igen népszerű lett, több ország (pl.: Ausztrália, Ausztria, Új-Zéland, Omán, Malajzia, Szaúd-Arábia, Írország) fegyveres erői alkalmazzák. A Steyr AUG a legnépszerűbb bullpup felépítésű fegyver. Egyik különlegessége, hogy gyárilag felszerelték egy 1.5-szörös nagyítású beépített optikai irányzékkal. A másik, hogy néhány másodperc alatt cserélhető rajta a cső.

1997 óta a Steyr-Mannlicher egy továbbfejlesztett verziót gyártott: az AUG A2-t.

AUG A2
A legújabb verzió: az AUG A3, 2005-ben jelent meg.


Legszembetűnőbb változtatása a beépített optikai irányzék elhagyása, illetve a felül és oldalt elhelyezkedő Picatinny sínek. A fegyver 30 5,56x45mm-es vagy 42 9x19mm-es szekrénytárral használható.

A játékbeli teljesítményéről alább láthattok egy röpke 10 perces videót. Köszönet érte a készítőjének!

Mivel BETA játékról van szó, a fegyver tulajdonságai változtak és továbbra is változhatnak.

Ilyen volt kezdetben.

 

SCAR-L

FN SCAR

Az FN SCAR (Special Operations Forces Combat Assault Rifle) a belga FN Herstal fegyvergyár által a SOCOM (United States Special Operations Command) számára készített moduláris felépítésű fegyvere.
Az FN SCAR fegyverrendszerek első tesztpéldányainak gyártása és tesztelése 2007 júniusára fejeződött be, 2009 áprilisában kezdtek el csapatokat felszerelni velük.
A SOCOM 2010. június 25-én visszavonta az Mk16-os megrendeléseit.

Két fő típusa létezik:
A SCAR-L (Mk 16 Mod 0), ami NATO 5,56x45mm-es lövedéket használ STANAG (M16) tárral.
A SCAR-H (Mk 17 Mod 0) pedig a NATO 7,62x51mm-es lövedéket használ.
Az Mk 16 Mod 0-át a SOCOM-nál jelenleg is használt M4A1, Mk18 CQBR és az Mk12 SPR fegyverek lecserélésére tervezték.

FN SCAR

M4A1

M4A1 CBQR

Az M4A1 az M16 sorozat leszármazottja, továbbfejlesztése. A Colt vállalat az 1970-es évektől fejlesztette az alap AR15-ös/M16-os karabélyok változatait. Ezekkel a változatokkal a piac minden szegmensét le kívánták fedni (hadseregek, rendfenntartó szervezetek, civil felhasználók). Az Egyesült Államok hadserege az 1970-es és 80-as években rendszeresítette a Colt CAR-15 Commando és az XM-177 karabélyokat. 1994-től pedig bevezették a Colt Model 720-as karabélyát azzal a céllal, hogy leváltsák egyes egységek M9-es pisztolyait, M3A1 géppisztolyait és M16A2 karabélyait. Ez a fegyver az US M4 jelölést kapta. Tulajdonképpen egy M16A2-es volt rövidebb csővel, az M4A1 pedig  az M4 automata tüzelésre képes változata.

 


avatar #24
Sturm 2011. július 26. 20 hozzászólás 6154.
Válasz Rhyn #11. hozzászólására
Tuti nem játszottam vele annyit mint te. Ugyanakkor számolni még tudok.. 18-22 vs 32-34 és akkor a szórásról még nem is beszéltünk. És még csak most jött ki a játék, lesznek ennél erősebb fegyverek is. Oké, tegyük fel, hogy megveszem a táp fegyvert, csak, hogy egyenlő esélyekkel induljak. Mi garantálja, hogy 1 hónap múlva nem leszek ugyanakkora hátrányban az "erős" fegyverrel a kezemben, mint most vagyok a "free" cuccal? Részemről maradok az olyan konstrukcióknál, ahol mindenki ugyanolyan eséllyel indul és nem megy a folyamatos lehúzás.
Igaz, hogy többet játszottam vele, de egy deka pénzt nem öltem bele és nincs is szándékomban, elvi okokból. Ettől függetlenül soha nem éreztem azt, hogy hátrányban lennék miatta, még waron-sem pedig Exairék elég rendesen elporoltak. De nem a holosightos saw miatt, hanem mert okosan játszottak. A kerékpáros hasonlatodat meg pontosítanám: Nem kerekek, kormány és pedál nélkül, hanem ha kevesled a szimpla falu felnit, akkor lecseréled duplára, ha nem kell a konzol pedál, veszel spd-t... és így tovább...
avatar #23
DaveLanno 2011. július 26. 747 hozzászólás 481.
Válasz Imperialmon #20. hozzászólására
Hogy LÁSD a ruhát azt tölti!!!
jólvan már, nehogy agyérgörcsöt kapj :D
avatar #22
Válasz exair #21. hozzászólására
mert ha valaki penzt kolt egy jatekra akkor azt anyu/apu penztarcajabol teszi? :)
tobb honapig jatszottam kreditekbol a vet aekval es rendszeresen ertem el 60+ killeket pubon, az elit fegyverek kozul egyedul a scarral volt egy 70/14em.
az m4 rendszeresen leugrik az enemyrol az oldaliranyu recoil miatt meg 2es burstoknel is ha valaki megol egy m4el akkor mar reg halott lennel ha egy aek lett volna nala.
Ezért írtam zárójelbe valamit, lehet, hogy akkor azt nem olvastad el!
Nekem a fegyverek közül az M4 tetszik a legjobban de tudod mindenki másképp játszik, máshogy céloz stb...
Neked az AEK jön be fegyverként, nekem pont, hogy az a fegyver nem tetszik, számomra túlságosan felfelé húz!
U.i.: GL az esti gyakwarunkhoz:)
avatar #21
exair 2011. július 26. 3783 hozzászólás 42.
Válasz Imperialmon #16. hozzászólására
Exair nem mindenki teheti meg, hogy egy "ingyenes" játékra pénz áldoz! Lehet, hogy neked apuci vagy anyuci megveszi(Ha saját munkából teremted elő a pénzt akkor gratulálok hozzá és elnézést kérek az előbbi kifejezésemért!!!!) Rhynek annyiban tényleg igaza van, hogy az alap fegyverek már kezdenek semmit sem érni a játékban, hisz a egyre több mindent fognak pénzért kidobni a játékhoz! Lásd a mostani új patchet még újabb fegyverek, testpáncél, fegyverslot!! Aki eddig a játékra áldozott X mennyiségű pénzt az továbbra is fog hisz milyen jó neki lehet piros sapkája meg hátizsákja! Én személy szerint a BASIC M16A2-vel megvagyok elégedve! A 4 CAST fegyverarzenáljából a legjobb fegyvernek a M4A1-et tartom az egy jó játékos kezében Hacknek számít! Ezekből adódóan az alapjátékosok az idő múlásával egyre hátrányba fognak szorulni! Rá lesznek kényszerítve, hogy ők is pénzt áldozzanak a játékra!
Bár a kapzsiság helyett inkább a játék valódi hibáit javítanák ki!!!!! Pl: a halál alatti ruha betöltéseket
mert ha valaki penzt kolt egy jatekra akkor azt anyu/apu penztarcajabol teszi? :)
tobb honapig jatszottam kreditekbol a vet aekval es rendszeresen ertem el 60+ killeket pubon, az elit fegyverek kozul egyedul a scarral volt egy 70/14em.
az m4 rendszeresen leugrik az enemyrol az oldaliranyu recoil miatt meg 2es burstoknel is ha valaki megol egy m4el akkor mar reg halott lennel ha egy aek lett volna nala.
avatar #20
Válasz DaveLanno #19. hozzászólására
kösssz :P azt elsőre is felfogtam, csak én azt nem látom játék közben mit tölt be! mert pörögnek a nevek, h józska, pista, béla ruháját betölti, de h minek?!
Hogy LÁSD a ruhát azt tölti!!!
avatar #19
DaveLanno 2011. július 26. 747 hozzászólás 481.
Válasz Imperialmon #18. hozzászólására
a hozzászóláson utolsó 5 szava rejti a megoldást számodra!XD
Hogy még világosabb legyen az utolsó 2 szó:D
kösssz :P azt elsőre is felfogtam, csak én azt nem látom játék közben mit tölt be! mert pörögnek a nevek, h józska, pista, béla ruháját betölti, de h minek?!
avatar #18
Válasz DaveLanno #17. hozzászólására
most komolyan, az a haláli utáni betöltés amit mondasz mi a bánatra jó? mert csak akad de semmire nem jó az egész
a hozzászóláson utolsó 5 szava rejti a megoldást számodra!XD
Hogy még világosabb legyen az utolsó 2 szó:D
avatar #17
DaveLanno 2011. július 26. 747 hozzászólás 481.
Válasz Imperialmon #16. hozzászólására
Exair nem mindenki teheti meg, hogy egy "ingyenes" játékra pénz áldoz! Lehet, hogy neked apuci vagy anyuci megveszi(Ha saját munkából teremted elő a pénzt akkor gratulálok hozzá és elnézést kérek az előbbi kifejezésemért!!!!) Rhynek annyiban tényleg igaza van, hogy az alap fegyverek már kezdenek semmit sem érni a játékban, hisz a egyre több mindent fognak pénzért kidobni a játékhoz! Lásd a mostani új patchet még újabb fegyverek, testpáncél, fegyverslot!! Aki eddig a játékra áldozott X mennyiségű pénzt az továbbra is fog hisz milyen jó neki lehet piros sapkája meg hátizsákja! Én személy szerint a BASIC M16A2-vel megvagyok elégedve! A 4 CAST fegyverarzenáljából a legjobb fegyvernek a M4A1-et tartom az egy jó játékos kezében Hacknek számít! Ezekből adódóan az alapjátékosok az idő múlásával egyre hátrányba fognak szorulni! Rá lesznek kényszerítve, hogy ők is pénzt áldozzanak a játékra!
Bár a kapzsiság helyett inkább a játék valódi hibáit javítanák ki!!!!! Pl: a halál alatti ruha betöltéseket
most komolyan, az a haláli utáni betöltés amit mondasz mi a bánatra jó? mert csak akad de semmire nem jó az egész
avatar #16
Exair nem mindenki teheti meg, hogy egy "ingyenes" játékra pénz áldoz! Lehet, hogy neked apuci vagy anyuci megveszi(Ha saját munkából teremted elő a pénzt akkor gratulálok hozzá és elnézést kérek az előbbi kifejezésemért!!!!) Rhynek annyiban tényleg igaza van, hogy az alap fegyverek már kezdenek semmit sem érni a játékban, hisz a egyre több mindent fognak pénzért kidobni a játékhoz! Lásd a mostani új patchet még újabb fegyverek, testpáncél, fegyverslot!! Aki eddig a játékra áldozott X mennyiségű pénzt az továbbra is fog hisz milyen jó neki lehet piros sapkája meg hátizsákja! Én személy szerint a BASIC M16A2-vel megvagyok elégedve! A 4 CAST fegyverarzenáljából a legjobb fegyvernek a M4A1-et tartom az egy jó játékos kezében Hacknek számít! Ezekből adódóan az alapjátékosok az idő múlásával egyre hátrányba fognak szorulni! Rá lesznek kényszerítve, hogy ők is pénzt áldozzanak a játékra!
Bár a kapzsiság helyett inkább a játék valódi hibáit javítanák ki!!!!! Pl: a halál alatti ruha betöltéseket
avatar #15
Rhyn 2011. július 26. 164 hozzászólás 1893.
Válasz exair #14. hozzászólására
$135ert osszesen.
amugy mit akarsz megvenni? tudsz bereleni egy basic fegyvert kb 1 ora jatek utan, egy veterant napi 2-3 oraval amik mar szinte azonos szinten vannak az elite fegyverekkel, a default fegyvert osszehasonlitani az elitekkel es ezek alapjan megitelni a balanszt abszurd.
Az azért nem kevés pénz, bár gondolom heroesre is ment belőle. Hány BF2 jönne ki belőle? Ha jól látom* Crysis 2-ből kb. 3,5. Részemről nem akarok megvenni semmit, mivel már nem játszom a játékkal. Volt szerencsém kipróbálni a G3-at utána néhány elit fegyvert különböző promóciókban és úgy döntöttem, hogy nem éri meg. Kár érte, mert egyébként jó kis játék lenne.
Heroest is akkor hagytam ott mikor bejöttek az über brutál elit fegyverek. Pedig azzal jóval többet játszottam. Kezdetben még mindent megvehettél kreditért, aztán már volt amit csak BF-ért, a kredites árakat meg úgy felemelték, hogy kb. annyi idő alatt nem birtad összegrindelni a normális fegyvert, amennyi időre megkaptad. Elöbb-utóbb itt is ez lesz. És még van pofájuk free-nek hívni..


* http://www.amazon.com/Crysis-2-Pc/dp/B002BS47YE/ref=sr_1_1?s=videogames&ie=UTF8&qid=1311665496&sr=1-1
avatar #14
exair 2011. július 26. 3783 hozzászólás 42.
Válasz Rhyn #13. hozzászólására
komolyan kételkedek a képességeidben, ha nem érted a mondanivalómat.. próbáld mégegyszer.. esetleg szótagolva hátha..
"Oké, tegyük fel, hogy megveszem a táp fegyvert, csak, hogy egyenlő esélyekkel induljak. Mi garantálja, hogy 1 hónap múlva nem leszek ugyanakkora hátrányban az "erős" fegyverrel a kezemben, mint most vagyok a "free" cuccal?"

Már elnézést..

Csak kiváncsiságból, te eddig mennyi battlefoundsot vettél?
$135ert osszesen.
amugy mit akarsz megvenni? tudsz bereleni egy basic fegyvert kb 1 ora jatek utan, egy veterant napi 2-3 oraval amik mar szinte azonos szinten vannak az elite fegyverekkel, a default fegyvert osszehasonlitani az elitekkel es ezek alapjan megitelni a balanszt abszurd.
avatar #13
Rhyn 2011. július 26. 164 hozzászólás 1893.
Válasz exair #12. hozzászólására
amugy azt vagod hogy creditekert lehet 1 napra venni fegyvereket? :DDDDDDDD
komolyan ketelkedek a kepessegeidben hogyha a default fegyvert viszonyitod az elitekhez
komolyan kételkedek a képességeidben, ha nem érted a mondanivalómat.. próbáld mégegyszer.. esetleg szótagolva hátha..
"Oké, tegyük fel, hogy megveszem a táp fegyvert, csak, hogy egyenlő esélyekkel induljak. Mi garantálja, hogy 1 hónap múlva nem leszek ugyanakkora hátrányban az "erős" fegyverrel a kezemben, mint most vagyok a "free" cuccal?"

Már elnézést..

Csak kiváncsiságból, te eddig mennyi battlefoundsot vettél?
avatar #12
exair 2011. július 26. 3783 hozzászólás 42.
Válasz Rhyn #11. hozzászólására
Tuti nem játszottam vele annyit mint te. Ugyanakkor számolni még tudok.. 18-22 vs 32-34 és akkor a szórásról még nem is beszéltünk. És még csak most jött ki a játék, lesznek ennél erősebb fegyverek is. Oké, tegyük fel, hogy megveszem a táp fegyvert, csak, hogy egyenlő esélyekkel induljak. Mi garantálja, hogy 1 hónap múlva nem leszek ugyanakkora hátrányban az "erős" fegyverrel a kezemben, mint most vagyok a "free" cuccal? Részemről maradok az olyan konstrukcióknál, ahol mindenki ugyanolyan eséllyel indul és nem megy a folyamatos lehúzás.
amugy azt vagod hogy creditekert lehet 1 napra venni fegyvereket? :DDDDDDDD
komolyan ketelkedek a kepessegeidben hogyha a default fegyvert viszonyitod az elitekhez
avatar #11
Rhyn 2011. július 25. 164 hozzászólás 1893.
Válasz Sturm #10. hozzászólására
Ffúúú... én az elején nagyon ráhörögtem az m16-ra. Egyfajta elégtételt éreztem így bf2 után hogy végre odab@sz. De mostanság azon kapom magam, hogy ha publikolok elég a g3 is. Sokkal izgalmasabb és szórakoztatóbb, és nem szoktak így... "halomralőni". (apropó, jöhetne egy g3 elite 30-as tárral)
Szóval úgy érzem, hogy megint csak felszínes ismeretek vannak a fanyalgás mögött.
Tuti nem játszottam vele annyit mint te. Ugyanakkor számolni még tudok.. 18-22 vs 32-34 és akkor a szórásról még nem is beszéltünk. És még csak most jött ki a játék, lesznek ennél erősebb fegyverek is. Oké, tegyük fel, hogy megveszem a táp fegyvert, csak, hogy egyenlő esélyekkel induljak. Mi garantálja, hogy 1 hónap múlva nem leszek ugyanakkora hátrányban az "erős" fegyverrel a kezemben, mint most vagyok a "free" cuccal? Részemről maradok az olyan konstrukcióknál, ahol mindenki ugyanolyan eséllyel indul és nem megy a folyamatos lehúzás.
avatar #10
Sturm 2011. július 25. 20 hozzászólás 6154.
Ffúúú... én az elején nagyon ráhörögtem az m16-ra. Egyfajta elégtételt éreztem így bf2 után hogy végre odab@sz. De mostanság azon kapom magam, hogy ha publikolok elég a g3 is. Sokkal izgalmasabb és szórakoztatóbb, és nem szoktak így... "halomralőni". (apropó, jöhetne egy g3 elite 30-as tárral)
Szóval úgy érzem, hogy megint csak felszínes ismeretek vannak a fanyalgás mögött.
avatar #9
exair 2011. július 25. 3783 hozzászólás 42.
Válasz Rhyn #7. hozzászólására
Még egy gondolat a fizetős fegyverekről. Ugyan a statisztikákban nem szerepel, de mind recoil-ban*, mind spread-ban* fényévekkel a free cucc elött vannak. Szóval továbbra is úgy gondolom, hogy a játékélményhez keményen fizetni kell. Persze ha valakinek az a játékélmény, hogy halomralövik.. akkor nem szóltam. Részemről gusztustalannak tartom ezt a gyakorlatot, hogy "ingyen bicikli", csak épp kereket, kormányt meg pedálokat nem adunk hozzá. Félre ne értsetek nem a fizetéssel van bajom, hanem az álszentséggel az egész mögött. Vettem már játékot, nincs gondom a fizetéssel. Csak jobb szeretem előre tisztán látni, hogy mi mennyibe is fog kerülni.

* Sajnos, úgy tűnik ezen szavak magyar megfelelői tiltottak :)
ez csak ket fegyverre ervenyes, a sawra meg az mp5re..
saw:
http://www.youtube.com/watch?v=yeVM2h6BAPc
mp5:
http://www.youtube.com/watch?v=J2C_d9n9n10

pl az elite assault fegyverek kevesbe kezelhetoek mint az aek, az aug a horizontalis recoil miatt, a scar a tul nagy es neha kezelhetetlen recoil miatt, az m4nek pedig van horizontalis es vertikalis recoilja is ami miatt rendszeresen leugrik az enemyrol.
az engineernel az MP5 norecoil es nagy sebzes de hosszabb a reloadja mint a legtobb _assault_ riflenek
a medicnel a sawnak alig van recoilja, viszont 2es burstokon tul igencsak eszreveheto a spread, az mg36nak alig van spreadje viszont nagy recoil (amit lehet egerrel iranyitani eleg sikeresen btw) cserebe mindkettonek duplaannyi (0.4) az ads (aim down the sight) ideje a tobbi lmghez kepest (0.2) az m240 meg szimplan nyan-nyan
a reconnal az m95 ugyanugy 2 bodyshot kill mint az m24 es azert az extra sebzesert+kisebb bullet dropert tobb mint 1 mpvel lassabb rechamber timeal fizetnek, az svu teljesen masfajta jatekot igenyel mint a credit sniperek, es nehezen nevezheto OPnak.
avatar #8
Drang 2011. július 25. 2314 hozzászólás 109.
Válasz Rhyn #7. hozzászólására
Még egy gondolat a fizetős fegyverekről. Ugyan a statisztikákban nem szerepel, de mind recoil-ban*, mind spread-ban* fényévekkel a free cucc elött vannak. Szóval továbbra is úgy gondolom, hogy a játékélményhez keményen fizetni kell. Persze ha valakinek az a játékélmény, hogy halomralövik.. akkor nem szóltam. Részemről gusztustalannak tartom ezt a gyakorlatot, hogy "ingyen bicikli", csak épp kereket, kormányt meg pedálokat nem adunk hozzá. Félre ne értsetek nem a fizetéssel van bajom, hanem az álszentséggel az egész mögött. Vettem már játékot, nincs gondom a fizetéssel. Csak jobb szeretem előre tisztán látni, hogy mi mennyibe is fog kerülni.

* Sajnos, úgy tűnik ezen szavak magyar megfelelői tiltottak :)
Egyetértek a fenntartásaiddal. De ha belegondolsz, hogy a BFH-ban is így ment/megy a dolog és ott is mire kijött a játék, némileg azért konszolidáltabb a helyzet alakult ki a fegyverek kiegyensúlyozásában. Főként a public játék élményt ronhatja el amit mondasz, mert waron szerintem nem nagyon számít mind ez, hisz a két csapat megegyezhet: mit szabad használni és mit nem.
Az OC tapasztalatok azt mutatják, hogy kevésbé érezhető a fegyverek adta előny. (Főleg tankban ülve) :) Komolyra fordítva: a taktika, a fedezékek használata és a csapatjáték ellensúlyozhatja a fegyverelőnyt.

Drang over and out!
avatar #7
Rhyn 2011. július 25. 164 hozzászólás 1893.
Még egy gondolat a fizetős fegyverekről. Ugyan a statisztikákban nem szerepel, de mind recoil-ban*, mind spread-ban* fényévekkel a free cucc elött vannak. Szóval továbbra is úgy gondolom, hogy a játékélményhez keményen fizetni kell. Persze ha valakinek az a játékélmény, hogy halomralövik.. akkor nem szóltam. Részemről gusztustalannak tartom ezt a gyakorlatot, hogy "ingyen bicikli", csak épp kereket, kormányt meg pedálokat nem adunk hozzá. Félre ne értsetek nem a fizetéssel van bajom, hanem az álszentséggel az egész mögött. Vettem már játékot, nincs gondom a fizetéssel. Csak jobb szeretem előre tisztán látni, hogy mi mennyibe is fog kerülni.

* Sajnos, úgy tűnik ezen szavak magyar megfelelői tiltottak :)
avatar #6
DaveLanno 2011. július 25. 747 hozzászólás 481.
először is: én keveset játszok p4f-ben, de mikor kezdtem ugye volt ilyen starter pack vagy mi h 3 napig kaptál komolyabb csúzlit. nha assaulthoz kaptam az aug-ot. nagyon bejött. iszonyat pontos, gyors. lejárt a 3 nap és keveset játszottam vele, de az alap fegyverrel én teljesen elvagyok. ugyan mindig izgatja a fantáziám h vegyek egy fegyvert (ruha, sisak meg ilyen vackok nem kellenek), de mindig rájövök h az alaptól is elfekszik az ember.
jha és én marha assault mellé egyből csináltam egy recont. ami meg marhára nem jön be ebbe a játékban, úgyh csinálhattam egy új accountot a medicnek. kár amúgy h nem lehet törölni katonát
avatar #5
roll3r79 2011. július 25. 98 hozzászólás 2709.
Az alap fegyverek akkor értek valamit utoljára amikor még csak a veterán verziók léteztek.(az áprilisi nerf előtt. anno closed Beta-ban)
Ha belegondol az ember mit él át az a játékos aki ki akarná próbálni a Battlefield élményt most, a szlogennek megfelelően ingyen...elszontyolító.
Fegyvereket már nem fognak kivenni belőle. az tuti. de valami szint limit az elit fegyverekhez jó lenne.(mint annó BFH-ban) így sikerülne megtartani azokat akik sose játszották a játékot.
avatar #4
exair 2011. július 25. 3783 hozzászólás 42.
Válasz Rhyn #3. hozzászólására
Egy probléma van azzal, hogy rögtön (még béta!) másfélszeres sebzéssel indulnak: tudjuk, hogy folyamatosan új - és erősebb - fegyvereket fognak kiadni, hogy folyamatos legyen a bevétel. Szerinted mikor válik abszolút használhatatlanná az alapfegyver? Mire eléri a bonusz fegyver sebzése a 3x-os értéket, vagy majd csak a 9x-es sebzésnél?
Arról nem beszélve, hogy a balance elszállása ami tönkre tudja tenni ezeket a játékokat. Persze lehet védeni őket, hogy mikrotranzakció meg ők is pénzből élnek.. csak kicsit úgy már álszent a play for free szlogen. Nagyjából ezt akartam kifejezni az előző postommal is, sajnálom, hogy nem az jött le.
Az AEK karakterisztikaban minden elite fegyvernel jobb :p

M4A1:
http://www.youtube.com/watch?v=9pumpVCxM4Y
Holo AUG:
http://www.youtube.com/watch?v=0OGIlJe_YHM
SCAR:
http://www.youtube.com/watch?v=N76xFE9ZC2Q

ha korulneztek majdnem minden elite fegyverrol raktam fel egy kornyi gameplay videt, nyugodtan hasznalhatjatok oket
avatar #3
Rhyn 2011. július 25. 164 hozzászólás 1893.
Válasz Drang #2. hozzászólására
Részletes és körültekintő írás. Külön öröm, hogy egy régi cikk sorozatunk újraéled. Csak így tovább!

Rhyn, a Play4Free egy mikrotranzakciós játék. Mit gondolsz hány embert motiválna vásárlásra egy olyan puska, ami annyit sebez mint az alapfegyó?
Egy probléma van azzal, hogy rögtön (még béta!) másfélszeres sebzéssel indulnak: tudjuk, hogy folyamatosan új - és erősebb - fegyvereket fognak kiadni, hogy folyamatos legyen a bevétel. Szerinted mikor válik abszolút használhatatlanná az alapfegyver? Mire eléri a bonusz fegyver sebzése a 3x-os értéket, vagy majd csak a 9x-es sebzésnél?
Arról nem beszélve, hogy a balance elszállása ami tönkre tudja tenni ezeket a játékokat. Persze lehet védeni őket, hogy mikrotranzakció meg ők is pénzből élnek.. csak kicsit úgy már álszent a play for free szlogen. Nagyjából ezt akartam kifejezni az előző postommal is, sajnálom, hogy nem az jött le.
avatar #2
Drang 2011. július 25. 2314 hozzászólás 109.
Részletes és körültekintő írás. Külön öröm, hogy egy régi cikk sorozatunk újraéled. Csak így tovább!

Rhyn, a Play4Free egy mikrotranzakciós játék. Mit gondolsz hány embert motiválna vásárlásra egy olyan puska, ami annyit sebez mint az alapfegyó?
Drang over and out!
avatar #1
Rhyn 2011. július 25. 164 hozzászólás 1893.
Najah, play for free helyett inkább die for free-nek kéne hívni a játékot. Durván másfélszer annyit sebeznek ezek a puskák mint a free.